Award :-)


Fått en award av Sandra :-) Tack snälla du !


Varför började du blogga: Jag var först jätteanti allt som hade med blogg att göra, jag småbloggade på Bdb först, istället för blogg men senare testade jag blogg och fastnade.

Vilka bloggar följer du: för många! :P

Vilken är din favoritfärg: jag älskar helt klart vitt. men det är så olika beronde på vilket sammanhang det är. jag gillar nog e flesta färger

Vilken är din favoritfilm: The notebook! självklart. Men sen gillar jag stekta gröna tomater, och en klassiker; Jag ÄLSKAR titanic ;)

Vilket land/länder vill du besöka och varför:
just nu skulle jag kunna besöka vilket land som helst. jag är så sjukt på sugen på en utomlandsresa men till något varmt och vackert ställe



Länka till den du fått awarden från. Fullborda dom fem meningarna. Skicka till yterrligare några bloggar.

Jag skickar vidare till Linda och Mamma russin.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

TACK söta du.. :) Vad glad jag blir <3 Ska försöka hinna med att göra den imorgon..



Fin du är på kortet i inlägget över...



KRAM

2011-11-23 @ 21:59:06
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0