Award ♥

Fick för några dagar sedan en liten vänaward från Jouline som jag tänkte ta tag i just nu. Tack snälla du ! :-) Jag ska alltså avsluta några meningar och sedan skicka den vidare .

 

När ingen ser/hör mig brukar jag: Den va svår, det enda jag kommer på är att när jag är själv i bilen brukar jag sätta på nån skiva jag älskar och sedan sjunga så högt jag bara kan, jag struntar i hur dåligt det låter, det är känslan som är så härlig bara :-)

Jag går aldrig hemifrån utan: min mobil. Dels för att man känner sig naken utan den och dels för att, händer det någonting så är en mobil kanske de mest viktigaste man har på sig.

Min blogg heter som den gör: För at när jag skapade den hade jag extremt dålig fantasi och satt länge och väl och funderade på vad den skulle heta. Så blev mitt tråkiga namn till, i brist på fantasi helt enkelt.

Vågade skulle jag: vilja lära mig åka snowboard. Det ser så extremt roligt ut, men ja både rädd för höga farter samt har ingen/litar inte på min balans.

Jag ger vidare denna award till: Janika, Lina, Andrine, Åsa, Sanna och Nathalie !


Kommentarer
Postat av: Lina

Man tackar, ska ta tag i att svara sen :)

2011-10-17 @ 12:15:56
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack gullliga du <3 värmer i hjärtat!! Okej Oj då det är nog ca 35 mil mellan oss då, jag bor i uppsala!! =)

2011-10-17 @ 12:26:02
URL: http://nathssfoto.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Kul och få läsa sånt här :) Ha nu en fin kväll fina du

kram!

2011-10-17 @ 17:03:32
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0