Lika bra att börja i tid.

Nu har det börjats frågas efter vad min lilla Flis samt vi önskar oss i julklapp så har funderat på det det ett tag och bästa sättet är väl att lägga ut den här !

Och allt annat där till givetvis. Roliga leksaker och annat skoj blir hon inte ledsen av att få heller ;)

Och våran önskelista då.. som vanligt önskar jag mig pengar och presentkort. Helst inte på hemcompaniet då jag har tröttnat lite på deras sortiment. Men kläder, skor, fina prylaffärer, elektronikaffärer (så jag kan utöka mitt kameraförråd) och presentkort på cyberphoto tackar man inte heller nej till.
Oxh sen som sagt rä allt annat där till också välkommet, bara jag som har dålig fantasi :P

Jag frågade Kaj vad han önskar sig. "Jag vet inte" fick jag till svar. Men han gnäller ofta om att han inga kläder har så ja, där är ett tips. Samt bra meckprylar och bra verktyg till garaget vet jag att han vill ha :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min minsting (fyller 3 i mars) önskar sig Monster High Barbie - om du har sett dom på reklamen? Gräsligt fula barbiedockor, haha! Tur mor min ska till Ullared i november och kan köpa med dom därifrån så att jag slipper betala fullpris :D



Och den förstfödde vill ha ett Nintendo DS - redan nu vid 4års ålder börjar dom dyra presenterna önskas, haha!

2011-10-25 @ 22:35:21
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me

Massa fina presenter står med på listan! Min syster fyller 4 år snart så det är en liknande önskelista där :)

2011-10-26 @ 08:56:06
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0