Ytterliggare en award ♥

Tack goa Marie för denna award!

Varför började du blogga?
Ja kommer faktiskt inte ihåg. menjag gick tillbaka till mitt allra första inlägg och läste så står det att ja egentligen inte had tänkt starta en blogg, men som det va med facebook så gick man ju med tillslut ändå. Fast man ville "inte va som alla andra" men se, nu sitter man här 600 inlägg senare och är fortfarande fast i bloggträsket :P

Vilka bloggar följer du?
oj, en hel del, många mammabloggar, släktingar som bloggar, vänner, nån kändisblogg, och hel del annat däremellan. Nu får jag inte hitta fler att följa för då skulle det ta mig hela dagar att läsa :P

Vilken är din favoritfärg?
Det mesta beroende på i vilket sammanhang färgen är med i. Men ja älskar vitt i inredning, samt brunt och gammeldax färger.

Vilken är din favoritfilm?
SVÅRT! Men en film jag Älskar är stekta gröna tomater. Den är väl en av favoriterna. Och sen kan jag inte hjälpa att älska titanic heller. Och det mesta med stephen king :-)

Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
Har aldrig varit uteomlands förutom norge, finland och danmark så jag välkomnar alla länder som besöksvärda. Men USA, dit vill jag åka och luffa runt och titta och upptäcka allt där. Besöka NY, La, Hollywood och allt det där. Det hade varit världens upplevelse tror jag.

Jag ger denna utmaning till:
Sanna, Fröken M, Jouline & Mary Jane






Råkade visst bjuda på några partypix också :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Jätteskoj att du antog awarden, kul att läsa. Jag har inte heller varit utomlands annat än i Danmark, =D



jag hade heller inte tänkt skaffa blogg först då jag tyckte det var ytligt, men nu är man fast =D



kraaaamar

2011-10-20 @ 22:12:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Hehe jag tycker då det ser så ut, men jag ser nog i syner hehe



SKRATT

2011-10-20 @ 22:28:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sanna mamma till skrutt o lillebror i magen ♥

Håller med dig, sånt här är roligt att läsa. Sen ett stort +++ för att du bjuder på dig själv o visar härliga bilder:)



O Tack för namnförslaget, usch har så svårt för det här med namn! Men det brukar lösa sig. Är så konstigt nu när man vet könet i förväg. Blir på ett helt annat sätt med allt tycker jag:)



O du sötnos, vi satsar på att Sommaren 2012 blir sommaren då vi ses:) o så håller vi tummarna för det=)



o tack för ännu en award, dom är roliga.=) Får svara på den senare för jag lär rusa till jobbet nu. stress stress!!!



Kramar Flisan från oss också!

Kram

2011-10-21 @ 12:41:05
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Mary Jane

Åh, vad skoj med en award! Tack snälla :D

Men jag tar nog tag i det typ imorn för jag ska snart krascha i soffan! :D

2011-10-23 @ 21:31:07
URL: http://mscortez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0