En sommarkväll med grill och bad

 
Hej där! Ja hinner verkligen inte sitta här längre, jag har fullt upp med att utnyttja fina sommardagar, jobba och mysa med min familj.
Ja har kommenterar att svara på och bloggar att läsa men sommartid är det inget jag proriterar men jag ska komma igen snart :)
Igår som ni ser, så var vi ovch hälsade på Malin (i svart klänning) och Flisas fadder niklas (i blå badshorts) och grillade och badade pool.
Dom lånade Malins färldrars hus för dom var bortresta och vi åt god mat och grabbsen badade i poolen med Flisan och som ni ser så är hon en riktig galning, och hon älskade det verkligen! :)
Hon var en liten slagen hjälte när vi kom hem. Bad på dagis, sen åkte vi o badade på utomhusbad efter jobbet och sen avsluta med kvällsbad och grill. Man blir trötting då :)
 
 
idag ska jag jobba. Har betalat räkningar och nu ska jag fixa frukost till en liten hungrig tjej som redan är i skafferiet och river ;)
 
Hej sålänge!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Åh så härliga bilder!

2012-07-28 @ 07:46:36
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Såå himla härliga bilder :D

Svar: tack ! :)
Jennie Himmerman

2012-08-02 @ 09:01:23
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0