Bingosidan.se Sponsrat inlägg

Har aldrig testat det där med BINGO på internet, har ni det? Men jag har förstått att det är jätte populärt då det går en hel del reklam på teven om olika bingosidor och det verkar ju faktiskt vara riktigt kul !
Tänker varje gång att jag ska testa men så faller det ur minnet, som allt annat ;)
Men tänk vilken roligt sätt att vinna pengar på! Sitta över internet, slippa springa till affären och köpa lotter och annat. Enkelt och bekvämt skulle jag vilja säga.
Det finns en sida på nätet som samlar alla bingosajter och där kan man få en hel del förmånliga erbjudanden, kika ni också in se er runt, vem vet du kanske hittar den perfekta sidan att spela BINGO och ha roligt på, och sen så är det ju så att spelar man inte så vinner man inte, jag ska nog prova att spela någon gång, mest för att se om det är så roligt som många säger.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh, lite sponsrade inlägg skulle jag oxå behöva nu för lite extra slantar på kontot :)

haha... visst är smaken olika. Jag diggar jean banan men klarar inte av torsten flink och topcats - dom får det att rysa i kroppen på mig ;)

Kram

2012-03-04 @ 14:08:48
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0