Förseningar & Iphonefails

Imorse försov vi oss hemma, bägge började sju och 06.01 (jag går alltid upp 5.00) vaknar jag av att Kajs telefon ringer & vi flyger upp! 
Men herrejösses va effektiv man är när man stressar. Jag hann duscha, få upp en tjurig och vresig Flis, klä henne eftersom hon fortfarande halvsov när jag gjorde det, packa dagisväska, koka gröt till mig & Kaj, äta & borsta tänderna mindre än en halvtimme.
Flis kom till dagis före avtalad tid (& det händer aldrig) & jag kom till jobbet kvart i sju först av alla ! 

Det ni, det är inte varje dag man plockar fram den extra växeln men när det väl händer så går det lite för fort ;-)
 
 
Just nu ligger lillgumman och sover middag & jag roar mig med att läsa iphone-sms-fails på nätet. HAHA! Vill man dö av skratt så ska man läsa sådana, jag garvar så tårarna sprutar !

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Myysig blogg! :)

2013-04-19 @ 19:37:01
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Postat av: Marie

Oj då var ni snabba blixten, en sådan gång får verkligen inget krångla, men skönt att det flöt på då =D

2013-04-19 @ 20:18:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Mary Jane Wåhlstedt

Haha, underbart att ni blev tidiga till både dagis & jobb :D Tänk om man alltid kunde vara så effektiv ;)

Åh, förut satt jag jämt inne på DYAC och läste smsfail! SÅ ROLIGT! :D

2013-04-22 @ 08:36:18
URL: http://mscortez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0