En Award

Fick en Award av en av mina favvosar här i bloggvärlden, nämligen Marie :)
Awarden går ut på att svara på fem frågor, och sedan skicka awarden vidare till andra bloggare som har färre än 200 följare. Berätta sedan på din blogg vilka du utnämnt och hitta på 5 egna frågor som dom sla svara på.
 
Här kommer Maries frågor:
 
Hur skulle en drömsemester se ut för er, var skulle ni fira den och med vem/vilka?
Jag älskar ju kusten, så jag skulle spendera en härlig sommarsemester på kusten på en stor camping med fin strand och massa kustkänsla. 
 
Bästa konserten ni varit på, vilken var den bästa låten de sjöng?
Roxette helt klart! ;) Bästa låten.. hmm. alla?
 
För att peppa sig själv måste man även se till sina bra sidor, så vilken är din bästa sida/egenskap tycker du?
Oj.. Så svårt att komma på, på beställning. Men.. Jag kommer verkligen inte på någon. Men jag uppfattar mig själv som ganska empatisk i många lägen och det är ju alltid något bra ;)
 
Vad är det pinsammaste du gjort?
haha, alldeles för mycket tror jag ;)
 
Har du fått höra att du är lik någon kändis, vem?
Inte vad jag kan komma på.
 
Mina frågor:
1. Om du fick välja 3 saker att ta med till en öde ö. Vad skulle det vara?
 
2. Om du fick chansen att för en dag göra precis vad du vill, PRECIS vad du vill, utan at tänka på ekonomi eller dylikt. Det kan handla om att besöka ett visst ställe, träffa en idol, ja vad som helst. Vad skulle du göra?
 
3. Jag skulle tycka det vore såå coolt att få uppleva det ljuva 50talet. Vilket årtionde skulle du vilja uppleva?
 
4. Hur spenderar du helst en Lördagskväll?
 
5. Vart ser du dig själv om tio år?
 
Jag utmanar:
 
Gaby
Emma Welin
Sara
Birgit &
MaryJane
 
Klickbara länkar.
Nu har jag dick ingern större koll på hur många följare dom har men ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Åh tack! Ska ta mig för dem imorgon! =) KRam!

2013-02-11 @ 19:10:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: basebollivet.blogg.se

Fick också frågorna, ska bli kul att svara på... måste dock tänka till hihi.

2013-02-11 @ 19:40:01
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Mirre

Tack för de rara orden om mig, detsamma säger jag. Samt vi är lika där, semester för mig måste vara på kusten =D

Jätteskoj att du gjorde listan, du är så go, kraaam

2013-02-11 @ 21:21:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: birgitmaria

Nämen, tack och ja, jag antar utmaningen! (men jag hinner nog inte svara på dom ikväll) Nu blev jag glad! (det var inga enkla frågor dock...)
Kul att läsa dina svar. Så mysigt med en campingsemester på kusten. Det skulle jag oxå kunna tänka mig, men min man och campingar går inte riktigt ibop...
Sv: Ja, jag har ju bestämt att detta ska bli mitt bästa träningsår . så då måste jag ligga i :) Bodypump lät jättekul - det var längesen jag körde det!
Ha en skön kväll! Kram

2013-02-12 @ 20:28:36
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

Kan tänka mig att Roxett är bra live :)

2013-02-13 @ 03:06:52
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: bella

superfin blogg! :)
kolla gärna in min blogg-> www.bellaswaggie.blogg.se

2013-02-13 @ 13:14:41
URL: http://bellaswaggie.blogg.se
Postat av: Emma

Oh!! Tack för awarden!! Måste fixa idag! Hihihi! Samma här ang. Bloggtorka. Vet liksom inte vad man ska skriva om när dagarna rullar på och inget spec. händer. Massa kramar och hoppas ni hade en mysig Alla <3 dag!! Kraaaam!!

2013-02-15 @ 08:48:49
URL: http://www.emmawelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0