Avtackningsfest & husdrömmar

Några av alla bilder jag tog under kvällen. 
 
 
Det har varit en riktigt härlig dag idag, solen har varit framme enda in i det sista & jag har spenderat kvällen på avtackningsfest med jobbet hemma hos kollegan Marlene. 
Vi har gått tipspromenad, grillat & ätit kanongod mat & hemgjord jordgubbstårta, pratat & skrattat. & för att inte glömma haft avtackning för dom som gått i pension i år, samt några som slutat.
Vädret var great, men allt eftersom så kom tröjot och jackor på, även på mig då det blev riktigt kallt mot slutet. 
 
Något som imponerade på mig ikväll var Marlenes hus! Det riktigt skrek Jennie om det! Ett stort gult fint trähus, & inuti ska vi inte tala om! Puuh. Det var så jävla fint rent ut sagt. Nytt mötte gammalt i form av fina gamla möbler. På toaletten var det stora guldspeglar med guldiga kranar & hela huset var fullt med vackra detaljer. 
Den dagen jag köper hus, då ska jag inreda á la Marlene-style! ;)
 
(& nu blir man ju inte ännu mer sugen på att skaffa sig ett stort fint hus. Nää då!)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh verkar ju vara drömhuset, min stil med. Samt så trevlig kväll ni hade med jobbet

Fin du är
kraamar

2013-06-11 @ 23:58:38
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: shima

Det var super trevligt :-)

2013-06-12 @ 00:01:39
Postat av: Sara Björk

Ser ut att ha varit en härlig kväll =)

2013-06-12 @ 07:52:14
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig tillställning och vilken tur ni hade med vädret, ibland ska man ha det också ;)

2013-06-12 @ 15:42:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0