Kvällstjatter

Lilla godisen i fina virkade solhatten/mössan. 
 
 
Gokväll! Sitter just nu & knaprar på en rabarb, ja ni kan ju tänka er vilka skrynkliga miner jag har för mig för tillfället, men jag kan inte låta bli att tycka det är gott !
Igår gjorde jag rabarberpaj för första gången i mitt 25åriga liv & den blev riktigt god. Det var ingen vanlig smulis, utan jag gjorde en sån där lyxig & knäckig variant med sirap, socker, grädde, havregryn och mjöl-täcke. Inte hälsosamt för fem öre men så sällan som jag bakar så tyckte jag att jag kunde ta ut svängarna lite. 
 
Idag har jag jobbat, Flisis har firas midsommar på dagis & nu kom jag istortsett precis hem ifrån ett Bodystep-pass på gymmet. Skönt att svettas lite och framför allt är jag nöjd med mig själv då träningen låg vilandes hela sommaren förra året. Iår ska det däremot inte bli så igen är det tänkt!
 
För övrigt så längtar jag till helgen. Jag känner mig att det kommer bli en väldigt mysig midsommarhelg :) ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Så god din rabarberpaj lät, ett tips är att addera solmogna söta jordgubbar, en ljuvlig kombo :-D

Ha nu en mysig midsommar <3 KRAM

2013-06-20 @ 07:45:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma

Vilken söt solhatt/mössa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0