Kvällstjatter

 
 
Plockade fallfrukt från ett äppleträd i närheten av oss som jag tänkt göra äpplechips på någon dag.
Blir dom goda så slänger jag upp "receptet" här ;-)
 
Idag har varit en ledig och fartfylld dag, böjade dagen med att slå på stort & klippa av mig mitt långa risiga hår så nu har jag en kort page & slingat ljusa slingor & jag är jättenöjd! I vanliga fall när jag får det rycket att klippa kort så kommer saknaden efter mitt långa tillbaka men än så länge trivs jag som fisken i vattnet & det var räligt talat skönt att få bort det då jag inte trivdes i att ha det utsläppt & gick istället med en tråkig tofs för jämnan.
Bilder finns på min insta: jenniehimmerman
 
Sen styrde jag, Sandra & Flisan kosingen till Lidköping, lunchade på Thairrestaurang och månadshandlade på Ica. (Jag handlar alltid där då dom har ett stort och bra utbud av ekovaror ;))
 
Nu är det dock nanetajm här på Bredgatan, så man orkar upp till veckans sista jobbdag innan vi tar helg ♥

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Gud vad vackra bilder

2013-10-31 @ 21:26:56
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: birgitmaria

Äppelchips låter jättegott - jag har ett gäng äpplen liggande, kanske oxå ska prova. Dock ingen fallfrukt - vi har snö idag!
Månadshandlar du? Det var bra. Jag veckohandlar oftast, ibland blir det lite si och så med det. Men månadshandla kanske inte är så dumt iaf...?
Thaimat - lät gott :-) Vi ska inviga kinarestaurangen som öppnar här idag, ska bli gott!
Ha en skön fredag :-)
KRAM från ett snöigt norr

2013-11-01 @ 10:32:30
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Åhhh så vackra å färgstämda bilder, tummen upp! Å äppelchips är vackra med, så blir de inte goda kan ni ju alltid pyssla med dem :-D Kram och en fin allhelgona helg önskar jag er <3

2013-11-01 @ 17:14:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Clara

Vilka fina bilder!
Skulle också vilja ha ett nytt objetiv! Gillar mitt fatsa 50mm då det är så ljuskänsligt, men ibland skulle jag önska att jag hade ett större objektiv!

2013-11-05 @ 17:54:07
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0