En ledig dag så här mitt i veckan

Bilder från Januari
 
 
Efter att ha jobbat hela helgen är man rätt tacksam över en ledig dag så här mitt i veckan. Så medan pappa Kaj jobbar så har jag och Flisan lyxat hela dagen. Vi har ätit frukost och lunch i TVrummet framför Barnkanalen, vi har spelat spel, målat våra naglar och så håller vi på och tvättar nere i tvättstugan.
Tanken var att vi skulle gått till lekparken och cyklat in till Vara idag men här faller regnet så vi får ta bilen.
Jag måste in till Vara & betala sömmerskan som sydde upp min bröllopsklänning, handla lite inför kvällens middag och sen tänkte jag att vi skulle ta en gofika på nyöppnade & numera mitt favvocafé Esti :-)
Vid 5 ska Flisan på gympa & om vädret tillåter tänkte jag ta en promenad under tiden. Hon går på storgympa nu när inga föräldrar behövs. 
 
Och på tal om ingenting alls så är det på Lördag Flisans 3e vecka utan napp! Jag är mäkta stolt över min tös som annars varit extremt fäst vid sin napp, speciellt kvälls och nattetid. 
Vi började med nappförbud under dagen och nu är hon alltså ifrån den helt. Hon frågar efter den vissa kvällar men när vi säger nej så är det oftast inget mer med det, utan hon somnar ändå :-) 
Uppdrag sluta med napp utfört ! 

Kommentarer
Postat av: birgitmaria

Äta i TV-soffan är precis vad man ska göra på en ledig dag mitt i veckan! Låter som en bra idé med promenad när hon liks gympar!
Sv: Nu är jag iaf frisk!! Skönt! Hoppas du oxå mår bättre och att förkylningen är över!
KRAM

2013-09-10 @ 14:28:43
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Marie

Ohhh dukkktig hon är som varit utan napp, bara fördelar med det ju,

Samt hoppas att du fick dig en promenad då hon tränade då
kramar

2013-09-10 @ 16:01:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Cissi

Duktiga stora Flisan som slutat med napp och vad härligt med en ledig mysdag mitt i veckan!

2013-09-10 @ 16:54:20
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0