Kvällsshopping till FrökenFlis

 
Nu har jag köpt en del av ytterkläderna till höst/vintern. 
Har ingen erfarenhet av Kavats vinterkängor men har bara hört riktigt bra om deras produkter & till dom priserna borde det ju vara bra kvalitét :-)
Så ett par vinterkängor och ett par varmfodrade gummistövlar för blöta dagar på dagis. 
Sen ska jag även gå igenom förra årets uppsättning av mössor och vantar för jag skulle tro att mycket passar iår också. 
 
Känns alltid lika skönt när är ute o god tid med sånna här nödvändigheter! 

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

Tror du har gjort bra val! Har kört kavat till min stora tidigare år och blir det även denna vinter :)

2013-09-25 @ 05:51:42
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Tror det blir ett bra val! Emma hade det förra året och vi är jättenöjda!

2013-09-25 @ 09:44:15
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja, jag tror att det behövs för att vi mentalt ska kunna ställa om till vintertid. :) Jag har också sett över vinterförrådet för mina två flickor och nu ska jag gräva i lådorna efter vinterkläder till den lille bebisen som kommer i januari.

2013-09-25 @ 10:44:06
URL: http://attfinnaro.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

KAvat är slitstarkt å bra, det enda minuset är att de är lite väl kalla för mina frusna barn här i norr där det ofta är över 20 minus. Hoppas ni ska bli nöjda! KRAM

2013-09-25 @ 12:43:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: birgitmaria

Jag ligger efter när det gäller vintershoppingen till kidsen. Det märktes idag, för det kom snöblandat regn! (jag hoppas det är tillfälligt!) Så i helgen måste de prova skor, täckbyxor, jackor och annat - vet inte riktigt alls vad de kan ha eller inte! Vantar ska jag köpa på marknaden i helgen!
Kram

2013-09-25 @ 21:41:10
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Mary Jane Wåhlstedt

Jag har alltid varit nöjd med barnens Kavat, så det blir nog jättebra för Flis! :D Skönt att ha den delen avklarad ;)
Jag måste fortfarande köpa varmare vantar & skor till mina, sen är de redo för vintern :D

KRAM ♡

Svar: Alla verkar vara nöja med kavat så det blir nog kanon! Ja men det är rätt skönt att ha sådant klart :) Har lltid bannat mig när ja står i sista minuten med sådant haha ;-) <3
Jennie Himmerman

2013-09-26 @ 09:55:00
URL: http://mscortez.blogg.se
Postat av: Lina

Exakt som skorna hade vildis för två vintrar sedan och dom var varma och kanonbra, men lite breda för hennes smala fötter. Men annars kanon :) vad är det för overall? Ozzy är typ klar men till vildis har jag inte köpt något alls :O visst hade flisan kaxs overall förra vintern? Var den bra? :)

Svar: gött att ni var nöjda med dem! O flisan har ju lite bredare fötter så det blir det nog perfekt :-) Overallen är Ellos egna, men tänkte kanske även köpa en till så det finns på dagis o så. Japp förra året hade hon Kaxs overall. Det var vi jättenöjda med! :-)
Jennie Himmerman

2013-09-26 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0