Vad hände?

 
 
Rätt som det var så blev det September & den härliga sommaren vi haft bara försvann. Poff! upp i rök.
Jag hängde inte riktigt med där, jag hade ju räknat med fler fina strand-dagar, om inte annat hade vi tänkt lägga oss på Varabadet någon mer gång innan det stänger. Och nu, ja nu är det stängt! Tiden gick lixom för fort där. Det var ju inte länge sedan vi låg och stekte på Böda Sand, grillade och satt ute i sval sommarnatt med ett glas vin i handen och bara pratade om allt och inget. 
Det känns som vi ändå hunnit med mycket men inte hälften så mycket som jag hade tänkt. Så är det väl alltid i och för sig men höstkylan bara kom sådär. Jag vet lixom inte om jag går med på det. Jag är ingen höstmänniska. Jag vill ha sommar och solvarma dagar. Ljusa mornar och ljusa kvällar. 
 
 
Nu när man är hemma och krasslig har jag haft lite stillsamma aktiviteter för mig i form av en massa planerande och telefonsamtal. Så nu har jag passat på att boka "genrep" i kyrkan, fixat så jag & Sandra får komma till festlokalen och planera lite & ordnat möte om två veckor med brudföljet. Det är inte en sak man ska hålla koll på. Så ska man ändå bara ligga hemma och fördriva tid så får man använda den vist också ;-)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Då har vi exakt samma problem! Men så skönt att höra, då kan jag lägga ner försökandet! Har hållit på som en tok hela kvällen för att få det att fungera!

2013-09-05 @ 22:26:13
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Marie

Ohh ja nu är det höst, men jag gillar det, tycker hösten är fin

Samt ja, när man är sjuk har man en tendens att hinna med massa annat också, det är ju samtiigt bra =D

Kramar

2013-09-05 @ 23:37:54
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: birgitmaria

Men jag gillar ju hösten! Och vi har ett fantastiskt väder just nu! Massor av sol, så jag känner inte av ngn höstblues än :-)
Skönt att du fick gjort en del trots sjukdom - vila på och drick mkt vatten:-)
Sv: Ja, Alva köpte sina lösnaglar för att matcha brallorna. Hon gillar verkligen att klä upp sig!
Ha en skön fredag!
Kram

2013-09-06 @ 13:52:14
URL: http://birgitmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0