En liten update

  
Några bilder från Instagram det senaste. 
 
Hej vänner, Tack för alla fina rader ni skrivit om mitt förra inlägg! Tyvärr har jag inte ork att hälsa på era bloggar för tillfället, sitter inte vid datorn mycket alls nu, utan försöker mest koncentrera mig på att vila. 
Som jag skrev så är ju det värsta över. Jag är inte helt soffliggandes men jag känner i hela kroppen att jag inte bör överanstränga mig alls.. Det är tex en pers för mig att köra Flisan till dagis på morgonen. Men hon har fått lite specialtider då hon börjar kl 10.00 på morgonen istället för 9.00 som är standard här, med hänsyn till att jag är så trött på morgonen.
Så nu är hon där och leker med sina kompisar. Jag är hemma & började precis att vika in lite tvätt men fick slänga mig på skrivbordsstolen och pusta ut. Jag har verkligen ingen ork i kroppen & illamåendet tar över snabbt vilket är jättejobbigt!
Så jag rymmer från mina måsten lite nu & skriver några rader här istället. 
 
Idag ska jag till mödravården för inskrivning klockan 13.00 & det ska bli skönt att hela den processen får börja nu så man får känslan av att man faktiskt har ett litet pyre i magen. Det ska bli spännande att få tid till ultraljud för vi båda är galet nyfikna på att få veta kön och få ett beräknat datum :)
Ska även prata med MVC om förlängd sjukskrivning viket jag hoppas får igenom för jag känner mig inte redo att börja jobba än, varken psykiskt eller fysiskt..
 
Vi ska även titta på större lägenheter i Vara nu i veckan. Vi ska titta på en 5:a & en 4:a. 
det behövs ju ett extra rum snart & eftersom det är ovanligt med större lägenheter i Vara så får hoppas vi hittar någon vi trivs med :) 
Vi har räknat ut att det inte ens finns plats för ett skötbord där vi bor nu, så en flytt är nog på sin plats snart.
Så håll tummarna för att vi hittar någon vi trivs med!
 

Kommentarer
Postat av: birgitmaria

Först; grattis!! Så roligt :-) Sedan hoppas jag verkligen att du snart får må bättre både psykiskt och fysiskt, så att du kan få njuta lite av att vara gravid, för det ska ju ändå till största delen vara något roligt!! Hoppas det släpper!! Tills dess tycker jag att du gör helt rätt som är hemma, vilar och skiter i alla måsten!! Stora bamsekramar fyllda med energi och det vänder nog snart!! KRAM

2014-01-27 @ 13:16:13
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: AFA Försärking

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring

2014-02-03 @ 08:42:19
URL: http://www.afaforsakring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0