Framför min vita rullgardin & dagens klipp

 
Tänkte visa vad jag pysslat med det senaste. 
Detta är den perfekta lugna aktiviteten för mig just nu, men ändå känna att jag gör något jag tycker är roligt. 
För längesedan smällde vi upp en vanlig vit rullgardin på väggen på Flisans rum som jag skulle använda som bakgrund till fotografering. Tyckte aldrig bilderna blev bra så la de på hyllan tills jag skaffade bättre kamera & lite bättre objektiv & nu har jag fått någrs förfrågningar om fotograferingar. 
På översta bilden har vi tre syskon i en rolig bildvariant som blev alla hjärtansdag present till barnens pappa. 
På bild nr två är den lilla tjejen på första bilden & resten av bilderna fotar jag en liten grabb där föräldrarna ville ha 6månaderskort.
Sen har jag även haft hit en hel syskonskara med alla deras barn & fotat men dom får  jag inte visa då det är en present som inte getts ännu ;-)
 
Eftersom detta är hemma hos mig & jag kan styra över när på dagen jag orkar så tycker jag det är jätteroligt att få pyssla med mitt intresse igen. 
 
Från välling till gröt så var jag iväg igår till Angelica på salongen där hon fick ta sig an mitt hår. Så nu är jag nyfriserad & färgad. Känns så skönt för det finns inget värre an att känna sig livlös i håret.
På kvällen kom hon hem till mig & vi drack te och tjötade framför Tvn några timmar. Det är så svårt att hitta tider då vi kan ses så det var kul att få ses lite annat än när jag klipper mig ;-)
 
psst, jag finns på instagram också: jenniehimmerman

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Vilka fina bilder !! :)

haha... jag kan meddela att man känner sig en smula dum när man inser att jag gått och spanat efter den där "träningsgalningen" Tim i månader - Helt i onödan när man kanske borde lagt energin på att "ta i hårdare" istället !? ;)

Happy friday !
Kram

2014-03-07 @ 06:27:14
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Camilla

Kul du följer på fb! Försöker bla tipsa om gratisprylar där så snart jag kan! :D
Hakar på dig på instagram nu förresten, kul forum tycker jag :)

Och jag älskar syskonbilden! VIlken bra idé! Sååå läcker bild!!

2014-03-07 @ 11:22:15
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Postat av: Clara

Verkligen fina bilder!

2014-03-08 @ 12:41:20
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0