P.s i love you

sitter och kikar lite lätt på P.s I love you som går på fyran just nu. Har sett den förr och jag tycker verkligen den är jättebra. Det är så svårt att tänka sig in i hennes situation får man vill inte ens tänka tanken att de där kan hända en själv.
Jag tycker den är riktigt, riktigt fin och visar ett av alla tusen sätt att visa sin kärlek på.
Jag är vanligtvis inte så förtjust i romantiska draman men den här är värd att se flera gånger om. Och är du lite extra känslig och lipig som jag är, så kommer du garanterat gråta en skvätt med :P

Idag var jag, Sandra framme på höstmarknaden i Vara och vi va duktiga som gick fram! Mötte upp mamma, och sen träffade vi även pappa, Eivor och alla syskon :)
Flisan fick titta på höns i alla former och klappa kalvar och får. Har kort på mobilen men usbkabeln är utlånad så kunde inte lägga upp dom ;(


Får väl lägga upp en bild på Flisan istället. Från BB där hon endast
är en dag gammal! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Den filmen är så bra att jag t.om köpte den efter att vi såg den hos mamma och pappa :)



Kul för flisan att klappa djuren :)

2010-10-10 @ 09:39:42
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Lina

Verkligen! Och fort gick det med, hon är överallt nu för tiden.

2010-10-10 @ 11:19:34
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0