uppe med tuppen

om några minuter kommer Sandra och ett helt gäng med folk o hämtar upp mig för då äre dax för att åka mot Ullared! Klockan är lite över 5 på morgonen och jag är inte så farligt trött än sålänge, mend et kommer sen, det kan jag nästan garantera! Har tänkt att försöka köpa klart alla julklappar idag, eller dom flesta iaf. Och en massa mysiga höstkläder och säkert en massa onädigt pryls med, det hör ju till! :)
Jag ser däremot inte fram emot att behöva gå ut nu i detta mörker o kyla. För fy bubblan va kallt det är! ;O




Kommentarer
Postat av: Lina

sv: visst är dom fina smyckena :) och inte så dyra så jag har önskat mig ett armband av andy i 3 års pesent eller julklapp.



hoppas ni får en bra shoppingdag :)

2010-10-20 @ 09:47:53
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: japp :) och ni med haha :P kajen är nog defnitionen av WT :p

2010-10-21 @ 09:19:22
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0