My very first headline

Jag måste säga att det här med att blogga har blivit himlans vanligt och nästan alla jag känner har skaffat sig denna toppmoderna dagboksform, så varför skulle inte jag kunna göra ett tappert försök jag med. först hade jag bestämt mig för att inte följa strömmen men se, jag hamnade här jag med!

Idag, Söndag, har varit en ganska så bra Söndag, med tanke på att dom annars brukar vara ganska så tråkiga o trista o gråa. Jag har varit i Vedum med mamma o Helena o handlat skor för mitt presentkort ja fick av Helena på 300:- tog med mig en hundring extra utifall att jag skulle hitta något lite dyrare. Och ja, jag hittade mig ett par skitsnygga svarta stövlar på rea. Och ett par klackskor som jag blev totally förälskad i. båda kostade 199:- styck, så tacka fan för att jag tog med den där extra hundringen ;) Finns de något bättre än o handla skor? eller, shoppa överhuvudtaget. O de ska vara REA. Älska REA!
Sedan kilade vi över till trolltyget, och där hittade jag en jättesöt liten body som jag köpte. 30:-. som hittat! På rea, såklart^^
När vi åkte hemåt igen satt vi i bilen o beundrade landskapet vi åkte igenom. Hela naturen har invanderats av nån såkallad taggfrost. Det var så himla fint, som mamma sa, det kändes som att åka igenom Narnia. Hon beundrade nästan lite för mycket då hon nästan körde ner i diket.


Faktum är att hela helgen har varit bra. Igår va samma rövargäng (jag, mamma o Helena) i trollhättan o shoppade på mellandagsrean. Jag hade fått en massa presentkort på H&M, sammanlagt 1150:- så jag har handlat billiga jättefina klänningar o andra fina kläder jag har o växa i nu när jag har en liten parvel i magen.
Imorgon har jag gått med liten i hela 21 veckor. Snart halva tiden. Det är ganska så svårt o förstå. Att det finns ett litet liv där inne, en liten människa som i framtiden kommer växa och bli stor, skapa sin egen personlighet och finna sina intressen. Jag undrar hur mitt barn kommer bli. Världens bästa, såklart. <3

Kommentarer
Postat av: Din Boll =)

Hihi! Världens bästa bebis =) hihi! <3

2008-12-29 @ 00:22:07
Postat av: Elin

Nä, med de föräldrarna kan ungen inte bli annat än fullständigt galen men helt underbar på samma gång ^^

2008-12-29 @ 10:12:50
URL: http://elinlindahl.blogg.se/
Postat av: ozzy

hej jenni skoj att kolla in din blogg

hoppas ni får ett trevligt nyår och att det nya året bär er massa ny lycka med den lile och att allt går bra många kramar till er alla tre från mig och linda

2008-12-30 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0