let it snow..

Åå är det inte härligt med snö? Äntligen en vinter då den verklikgen ligger kvar i flera dagar och den bitande kylan håller i sig. Kanske är lite väl kallt då man nästan fryser till is när man öppnar ytterdörren, men jag tror att det inte är så farligt som man tror, vi är bara ovana, så här vare ju varje vinter när man var mindre! På äldre dar har man ju fått vänja sig vid plusgrader, regn och slask.
Det vore ju otroligt mysigt om snön kunde ligga kvar över jul och nyår iaf.
Och på tal o Jul, jag längtar som en galning nu! Det ska bli så mysigt att få fira min första jul med Felicia.
Och jag vet, att hon kommer vara den som får mest julklappar av Alla! Men det är så det ska vara, barn ska bada i julklappar. Man minns ju själv hur lycklig man var :)


Bilder från förra Julen

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så rätt.. jag tror alla håller tummarna för att snön ska ligga kvar..=) Ja det ska bli kul o se hur flis reagerar på tomten.. antinga kommer hon skratta eller bryta ihop :P hehe ska bli kul =)=)=)

2009-12-22 @ 10:30:14
Postat av: Linda

Man får tacka för granens komplimang =)

Ja nu ska väl inte vi snennar klaga på att de är kallt nu när vi äntligen har fått snö över julhelgen! Men de är väl typiskt svenskar som önskar att de är varmt när de är kallt och att de är snö när de är regn... Får önska dig och din familj en riktigt God Jul och gott nytt år =)

2009-12-23 @ 17:06:37
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0