Skärp dig, Jennie!

Årets start
Andra dagen på året och vilken start det har varit. Igår var ingen bra dag av olika orsaker, och för att inte tala om idag.. Jag har klantat mig någon fruktansvärt precis hela kvällen på Bistro.. Missat beställningar, missat att de har kommit in kunder, glömt o hämta disk från borden, gjort fel i kassan ett antal gånger m.m.Det går inte beskriva vilken skam jag har känt och jag märkte att dom blev lite irriterade på mitt flummiga beteende. Jag ursäktade mig ett flertal gånger, och dom sa att det inte var någon fara. Jag blir bara så ledsen på mig själv när jag är så otroligt dum. =/ Men sanningen att säga så har jag inte mått så bra överhuvudtaget idag. Jag typ, kallsvettas och darrar i hela kroppen och huvudet känns som en stor betongklump. Så jag skyller på det, eftersom jag i vanliga fall brukar vara ganska skärpt. Så ja, ett stort minus på årets två första dagar.
Jag hoppas ni andra har haft en betydligt bättre start på det nya året.

Men såklart, årets plus än så länge har väl varit middagen vi fick hemma hos pappa tidigare idag. Den va mums! Och det var roligt o träffa dom också för den delen.

Bäbis!
Vi va på kontroll hos barnmorskan dagen innan nyår. Då fick vi höra lillens hjärtslag för första gången. ^^ Det var verkligen jättekul o höra, det lät som ett tufftufftåg kan man säga. Tjofftjofftjofftjoff lät det =D Våran barnmorska sa det att barnet blir skrämd av sina egna hjärtslag så det slog lite extra fort också. Så sweet verkligen =)
Vi pratade om att jag inte har känt några sprkar eller någon aktivitet över huvudtaget, men det var inget onormalt, men hon trodde att jag snaert skulle börja känna. Och mycket riktigt, samma dag började jag känna hur mycket som helst.
Och för er som inte vet, blir det en kille blir det en Kim. Blir det en tjej blir det en Felicia. (fast vi har funderat på Alice också.)

Nää, nu äre nog bedtime som gäller. Klockan är halv två och jag kan knappt hålla ögonen uppe längre.
Godnatt från mig och min lilla "inneboende" ^^



jag bara ler varje gång jag öppnar den här garderoben och ser samlingen
med miniatyrkläder ligga där!



Kommentarer
Postat av: zerki

adda msn [email protected] :D

2009-01-03 @ 13:56:32
Postat av: Missbumblebee

Vilka söta tofflor!

2009-01-03 @ 19:13:03
URL: http://missbumblebee.blogg.se/
Postat av: Maggie Curie

ghaha gulliga tofflor, le vad man nu ska kalla dem :p

2009-01-03 @ 21:55:28
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Maggie Curie

ghaha gulliga tofflor, le vad man nu ska kalla dem :p

2009-01-03 @ 21:55:31
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Maggie Curie

två till höger, eller två ner? :P

2009-01-03 @ 22:08:09
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Maggie Curie

:D well, jag valde dem snyggaste haaha

2009-01-03 @ 22:15:25
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Elinen

Kan inte annat än hålla med: de där tofflorna var verkligen dundersöta!



Fina namn ni har på gång! Fast jag får nog säga att jag skulle bli lite förvirrad om ni skulle få en Felicia för det heter ju min syster. Och Alice är ett väldigt fint namn som dessutom inte är lika supervanligt som Felicia är (det heter ju fem barn på varje dagis nu för tiden) ;) hint hint =P



Jag känner hur jag också sitter här och blir förväntansfull nu. En liten en, tjoho! Ni kan räkna med att Liten kommer att få en fanclub från Karlstad som gärna kommer och hälsar på med "tant Elin" i spetsen =P



Kram på er allahopa mer eller mindre lurviga medlemmar av familjen Himmerman-Komulainen.

2009-01-04 @ 14:30:10
URL: http://elinlindahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Felicia är ett jätte fint namn! :D skulle döpa något av mina barn till de, om jag skulle få en tjej! :)

2009-01-04 @ 16:18:00
Postat av: Jennie

Svar till: du som inte skrev ditt namn,

Ja, jag gillar verkligen det namnet med, har fastnat för det helt nu =D Roligt att du gillade det iaf =)

2009-01-04 @ 16:26:29
Postat av: Elinen

Bara så du vet så verkar det vara något fel på inlägget här efter för det går inte att kommentera det =( Men jag ville i alla fall reta dig och kalla dig en riktig tjockis för det är du verkligen nu! =P

2009-01-06 @ 13:31:11
URL: http://elinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0