torsdag

Jag vill först o främst säga tack till alla snällisar som kommenterade mitt senaste inlägg.
Jättegulligt av er alla =)

Har varit i falköping i några dagar nu, har ju vart ledig från jobbet fram tills idag. Så har slappat o tagit de allmänt easy dom senaste dagarna. Och vädret har ju varit alldeles underbart, och jag har knappt stuckit näsan utanför dörren =/
det är nästan skandal, jag som älskar solsken^^

Igår vart ja o Kaj till Coop o pantade en massa flaskor som Kajjens päron hade samlat på sig. Fick ut 375.50 för att vara exakt, och för dom pengarna blev det handlat lite småttegrejer till bebis =)
Fick sån panik när jag såg bilder från Linas barnrum, fick mig att inse hur lite stuff vi har samlat på oss. Så blev sur på min ekonomi o att vi inte har haft pengar, så underbara Kaj fixade alla pantisar så drog vi o handlade lite.
Vi fick köpt blöjor, nappflaska, tvättlappar, våtservetter, nappar, nå schampoo för badet, och en bedtime oil.
Så nu känns de liiiite bättre iaf^^
Fick även ett erbjudande från Pampers, så har ett gratispaket att hämta ut hos babyproffsen i Lidköping med blöjor, blöjhink, nån bok o dvd m.m.
Det är ju fasen inte länge kvar, det slog mig igår. Man kände hur dåligt man hade köpt på sig.

Idag har jag jobbat kväll på Bistro. Anna o hennes kompis va inne o käkade =) överlag så vare ganska bra med folk, annars brukar de vara så gott som folktomt på kvällarna, iaf när jag har jobbat.
Kaj har varit i Falköping o repat med sitt o sina kusiners band Chainsaw Murder. Dom har spelning imorgon på 1000volt, och jag hade verkligen, verkligen, velat se Kajs första spelning men jag jobbar kväll imorgon igen. =/

Men jag har ju varit med på repningarna o ser ju att han är verkligen skitgrym på trummor, min lille trummpojke^^
Här kommer några videor från repningarna:


Här nedan ser ni när dom spelar Cranberries Zombie för nästan första gången tsm.




Här e deras egna låt- I need a miracle
Tråkigt att digitalare inte får med det perfekta ljudet =(





Här leker Kaj lite o plinkar på minus celsius



Kaj improviserar på trummor




Nu ska ja ta o dricka en kopp te. Har ont o e slemmig i halsen.
Te hjälper mot allt =)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det var säkert tack vara mig o Maria det kom folk ^^



Nä kanske inte, men ändå :P

2009-03-20 @ 16:57:12
Postat av: Anna

Svar; Tack!! :D betyder verkligen mycket att få höra! :D

2009-03-20 @ 21:27:34
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Hejsan på dig.

Om du uvill ha sällskap någon dag är det bara att slänga iväg ett sms ;)

Är det något speciellt som ni saknar till bebben? :)

Hur långt är det kvar?



KRAAAAM

2009-03-21 @ 17:16:30
URL: http://trarnst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0