utochgåsjuk!

Jag känner mig jäättetrött idag. Och har bestämt mig för att göra något åt det. Tänkte gå ut en promenad faktiskt, men Sandra va sjuk och Kaj sover fortfarande. Och det är INTE kul att gå ut själv så jag får vänta på att Kaj vaknar så jag kan tjata trettioelva gånger innan han går med på det!
Det fullkomligt kliar i benen på mig, blir så rastlös av att inte röra på mig regelbundet och det känns verkligen i armar och ben varje kväll att man inget gjort alls. Måste ändras på!
Och sen känner jag mig riktigt onyttig då jag bara har käkat pizzor och donken dom senaste dagarna. OCh massa tårta och kakor och bullar. Det känns i hela kroppen för man blir riktigt trött av att äta skräpmat.
Det är ju så gott för stunden men sen mår man bara Blä!
Nu ska jag ta tag i lite städning för det känns som att det behövs. Lite lätt sådär..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0