ny dator!

Sitter just nu och premiäranvänder min nya dator ja har köpt idag. Kände att det kan vara behövligt nu när ja går i skolan och kan ta med den och skriva arbeten och uppgifter via denna eftersom alla arbeten ska lämnas in via Katedralskolan webbplats. Inte direkt vad man är van id då man brukar lämna in sina uppgifter direkt i handen till läraren. Och sen äre ganska skönt att ha en egen också. Och nej, jag har inte gått och blivit rik. Fick låna pengar av pappa som jag ska betala av ett antal hundra varje månad. Det blev en Asus iaf. Så här ser den ut:





Nu har Flisan somnat för natten. Eller jag tror det iaf för det blev väldigt tyst innifrån sovrummet nu. Hon skulle va vaken extra längen idag för att gå upp tidigt imorgon för att sedan bege oss till Skävde och göra EEG på lillskrutten. Meningen med den strategin är att hon ska vara supertrött innan själva EEG:t ska göras, så hon sover gott under tiden. Får hoppas det går bra. Vet inte om dom söver småbarn om dom inte somnar självmant? Ja tror iallafall de kommer bli en lång dag ochjag hoppas verkligen att allt kommer gå bra.





Kommentarer
Postat av: Lina

Tack :) ganska nöjd får jag säga.

2010-09-10 @ 23:17:50
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0