vinnaren utsedd + annat

Vinnaren är utsedd i tävlingen om ett presentkort från evasunderklader.se ! Kolla din mail och se om det blev du!




Men hej! Här har det vait dött, jag vet men jaghar haft en istortsett datorfri helg och vi har flängt runt I Falköping, Lördags var vi i Borås och badade med Lina och Vilda, idag har jag varit på en liten loppisrunda och sedan besök hos farmor i Vara.
Har alltså varit en toppenhelg och värmen har utnyttjats till max!
Och kan ni tänka er att jag glömde kameran och har inte knäppt en bild på hela helgen! Vill ni se bilder från vår lilla badtrip finns dom att se på Linas blogg. här


Dock känns inte allting riktigt bra då helgen började med en jätteolycka mellan falköping och Vara som vi hamnade mitt i nästan. Det läskikga var att vi färdades på vägen och hade det inte varit för att jag segade här hemma innan vi kom oss iväg så hade de tlika gärn akunnat vara vi. Det är en hemsk tanke. Vi hade nog en liten skyddsängel som såg till att jag hade lite att göra innan vi for. Vi mötte flera ambulanser, och tyvärr miste tre perosner livet..
För att nämna det som gör mest ont i mig. Idag fick jag veta att en man jag känner omkom i en Mcolycka igår eftermiddag. Han var Varas cykelhandlare och har en gång varit min simtränare och jag kände även hans döttrar rätt bra ett tag.
varje gång jag gått förbi cykelcentralen här i Vara har han alltid vinkat in mig och Flis och bjut på glass, senast skulle han visa upp sin valp han nyss köpt.
Detta kom som en total chock för mig och jag är ärligt riktigt ledsen.
Alla tankar går till Lars och hans familj..

Ni vet ju, människor i sin "närhet" ska bara vara där, man tar dom för givet men fösrvinner någon, så blir det plötsligt ett stort hål även fast man kanske inte kände varandra sådär jättebra.
Det är hemskt, och jag vill uppmana ALLA att KÖRA LUGNT och TÄNK när du sitter bakom ratten.
Efter den här helgen kommer jag vara uppriktigt "rädd" att åka bil. Man kan uppenbarligen inte ta varke sitt eget liv eller någon annans för givet...


återkommer senare, tänkte visa bild på mitt fynd jag gjorde i svärföräldrarnas gamla lada igår.

(Notera att detta är mitt första inlägg på LÄNGE utan bild)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0