Finbesök + listan!


Har i helgen fått träffa en av mina bästa vänner Gabi som jag inte träffat på jääättelänge. Hon flyttade nämligen till England för några år sedan och då blire det ju inte att man ses så ofta. Inte alls känns de som. Men vi va ganska kassa på att ses innan flytten också men de va guld värt att få träffa henne igen! Som jag har saknat dig! ♥
Igår va jag och Sandra på party hos Fia, Gabi va givetvis där och en massa annat roligt folk som ja sällan träffar, så det va riktigt roligt.

Första gången Flisan träffar Gabi och de första hon gör är att dricka upp hennes vatten haha! :P

Saknar dig redan Ballerina! ♥



De va många som ville att jag skulle lägga upp min tips-lista och nu tog jag mig i kragen och letade upp den! :-)

En sån här lista är ju väldigt beroende på vart man bor o så, mycke på min lista är väldigt "lokala" små utflyktsmål o resor.

  • Mösseberg, som jag skrivit om förr, dit åker vi ofta. Underbart så sommaren när man kan kika på djur, fika, grilla, promenera, leka på lekpark, bada m.m.
  • Borås djurpark
  • campa!
  • Åka till Färgelanda till farmor o Bengt. Glr vi alltid en gång varje sommar och stannar över helgen.
  • Bada i Jonslund, Vara, lidköping, odenbadet eller Flisans pool här hemma.
  • Grilla/bada vid jämnesjön
  • Fölene Kvarn. Ett mysigt ställe utanför Herrljunga där det finns ett litet fik och en liten affär. Typiskt söndagsutflykt
  • Hunneberg. Finns ett fik där, samt museum, vandringsleder och grillplatser
  • Promenera i mossbrott eller Almesåsen, o ta med fika/picknik
  • Äta glass/gå in och käka på lilla torget eller Hanssons
  • Åka till Lina, Andy och Vilda i Borås
  • Sommarland/Liseberg
  • Hälsa på pappa m. fam
  • lekpark
  • Åka till Kajs föräldrar o hälsa på
Ja herregud listan kan göras lång, jag skriver upp allt, stort som smått.


Nu ska Jennie gå och dricka vatten sen slänga mig i soffan en sväng innan det är dax för att sova ytterliggare en natt. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Borås djurpark skulle jag någon gång vilja besöka =)

2011-03-14 @ 11:03:16
URL: http://saratilling.se/
Postat av: Lina

Kul med Mia besök och fina bilder :)



Wohoo vi var med på listan haha. Ni får köpa lejonkort till sommaren så kan ni gå på djurarken hur ofta som helst. Vi ska köpa någon gång snart för dom öppnar ju ganska snart. Tjejerna lär tycka det är skitkul nu när dom är så stora ;)

2011-03-14 @ 11:07:35
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0