Påskafton

spenderades hemma.
Mamma kom på kvällen och vi grillade korv, och senare tittade vi på Marley and me, och åt glass med fruktsallad och chokladsås! Mums.
Filmen Marley and me var bra, men jag retade ig verkligen på hur ouppfostrad hunden var och hur dom mesade med den hela tiden, försökte hela tiden tänka "det är bara film, det är bara film"  . haha! ^^ Dock var den väldigt sorglig i slutet och varken jag eller mamma kunde hålla tillbaka tårarna. =P
Så det var en lugn och mysig påskafton. Helt perfekt, kunde inte bli bättre. Förutom att magen min fortfarande ska hålla på o krångla. Men jag tror jag har kommit på vad problemet kan vara.
Vad gjorde ni andra under påsken? Och glad påsk tamejfan! Det har jag glömt o säga ;D



Så här mysigt vare på våran altan igår =)


den här salladstallriken gjorde Kaj till mig,, med chips och jordgubbe.
Pyss på dig <3


Och sen måste jag bara säga att det har varit kanonväder dom senaste dagarna.
Man blir på sånt härligt humör av lite värme och sol.
Lite vårtecken från ett av våra land här hemma



Kommentarer
Postat av: Elinen

Påsken här var precis lika lugn och skön! Med förberedelser inför resan till Trysil som vi sticker iväg på idag och matlagning till i veckan som skulle frysas ner så vi var hemma rätt mycket. Och på dagen på påskafton gick vi en låååång lååång promenad och det var så mysigt =D På kvällen kom Davids föräldrar hit och vi hade filmkväll och mys. Det ljuva livet helt enkelt =)



Jag har bloggat om min påskafton med bilder och allt så du kan ju ta en liten kik där om du vill =) Puss på dig och familjen, och den lille otålige filuren som har tröttnat på magen nu!

2009-04-12 @ 15:33:51
URL: http://elinlindahl.blogg.se/
Postat av: Elinen

DU! Jag kom på en sak. Då måste ju så klart ringa och berätta när det lilla kommit ut men jag är ju i Norge ända till på lördag. Min telefon funkar inte här men Davids gör så ring på den istället, OM det skulle va så att det blir av den här veckan! Jag tror du har hans nummer va? Annars kan jag maila över det. Vill verkligen inte missa att få ta del av den stora nyheten =D

2009-04-13 @ 19:40:00
URL: http://elinlindahl.blogg.se/
Postat av: A L B A & J O H A N N A

Vad mysigt!! :D

2009-04-13 @ 19:42:02
URL: http://albaochjohanna.blogg.se/
Postat av: A L B A & J O H A N N A

Vad mysigt!! :D

2009-04-13 @ 19:42:04
URL: http://albaochjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Åldrandet slaktar 100 000 gamla människor varje dag, oftast under fasansfulla och tortyrliknade omständigheter. Alldeles i onödan har det visat sig eftersom åldrandet kan botas!



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-13 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0