photos

Här kommer bilder från bebisrummet och lite annat bebisrelaterat! =)


Här är rummet, så här ser det ut när man öppnar dörren. ↓



Här är byrån med alla småttingkläder, bokhylla m.m.
mitt linsskydd fick vara med på bild ser jag med^^




lite halvmörkbild bild pga att den är tagen i motljus. Filuren i taket köpte
mamma till oss :P




Här är barnvagnen.
Har letat efter sådana  nallar jättelänge, och dom jag har hittat har varit svindyra.
Så hittade jag exakt sådana jag ville ha på loppis av alla ställen^^




Vårat sovrum, där småttis kommer tillbringa sina nätter med.
Här är sängen =)



Ja det var väl allt. Nu är det bara en liten som fattas.
Jag längtar så.




Nu är man hemkommen från matmässan i Göteborg. Det var cerveras egen mässa, som dom hade i en restaurang så den var inte så stor. Men ojoj vad mycket gott det fanns att smaka på :O Lyxiga tårtor, cupcakes, lax i olika sorter, kött i olika former, massa oliver, ostar, ja allt möjligt fanns det. Men man blev ju svintörstig av allt sött o det fanns inte någon som serverade dricka :P eller ah, massa provsmakning på alkohol av olika slag men det är ju ganska självklart att man inte drack något sådant.
Sen vare buffé på allt som fanns och var man inte mätt innan så blev man det fan efter det. Men åh så härligt det var att sitta på en uteservering i solen och käka! I Vara får ju inte restaurangerna ha uteservering längre och det är skittråkigt, för hur mysigt äre inte att sitta ute o käka på sommaren?

Imorse var jag, Kaj, mamma o Berne på Nossebro marknad med. Köpte inget annat än två sockermunkar till mig o Kaj.
det är ju ett måste :P
Så ah, det har varit fullt upp idag, precis hela dagen med mycket spring och massa varm sol. Man blir rätt trött.
Så därför äre väldigt skönt att vara hemma igen.
Nu är jag trött, tröttare Jennie.
Så godnatt på er.






Ps. Har gjort en ny header till bloggen min. Tyckte denna blev mycket bättre. =)




Kommentarer
Postat av: Lina

barnrummet e ju jättefint :) värsta mysigt..hoppas bara att blöjorna ni verkar ha köpt mängder av e bra för vi testa oss fram nu första dagarna innan vi köper storpack och tycker hittils Libero newborn e bäst...iaf på vilda :)kram

2009-04-30 @ 12:20:36
Postat av: Anna

Håller med Lina om att rummet är jättefint :) Kom precis på att jag fortfarande inte har vart inne hos er :P Jaja kommer säkert nån dag... :)

2009-04-30 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0