suck..

Då har man gått och fått blåskattar (stavning?) också. Inte sådär värst jättekul med tanke på att det inte är så himlans bra för lilla bebisen heller. Så nu har jag fått antibiotika utskrivet. Små knallgula tabletter som jag jag ska knapra 3 gånger per dag i en vecka. Tycker inte om att trycka i mig en massa konstiga preparat med ett litet liv i magen. Det är ju ändå ganska starka grejer.
Men jag hoppas att det ska gå bra ändå.

Har också för övrigt blivit av med mitt magonda vilket är väääldigt härligt. (pepparpeppar..) Barnmorskan sa att det kunde vara en bidragande effekt vid just blåskattar också att man får ont i magen.
Just nu känner jag bara att tiden kan lite fortare så jag slipper min stora mage, för nu börjar det bli ganska jobbigt att gå omkring med, sova med, sitta med, ligga med. Dock kommer jag sakna alla små sparkar och fossingar som rör sig. Det kommer bli väldigt tomt utan det =(


Nä nu äre dax att göra något vettigt. ha en bra kväll alla.


Kaj har knåpat lite med photoshop! =)








Kommentarer
Postat av: sandrew

ja lite kommer du nog sakna den stora magen, men det blir nog gött o bli av med den oxå,,, Och istället så får ni en liten människa att ta hand om,, :) o jag lovar att jag ska lära "den" allt jag kan,, (( det går nog rätt fort)) hehe,,, kramar... ps,, jätte vackra bilder:)

2009-04-16 @ 22:08:55
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0