Damn regret..

.. lyssnar jag på nu.
med the red jumpsuit apparatus.
en jävligt bra låt med en förbannat bra grupp! ^^,


Då vare Söndag igen. Och är inte väldigt typiskt att vädret e totalt skitkasst just idag, nu när vädret har varit så fint dom senaste dagarna? Bara för att det är Söndag. Jävla skitdag. Söndagar är sådana dagar då man bara vaknar med den här Söndagskänslan i kroppen, och inget man gör under dagen är riktigt roligt, och trött är man. Och sen så ska Kaj jobba på köpet. Even better, vad ska man hitta på då?
Pappa var här igår med min byrå som han släpade hit på säckkärran (Ja för det är ju såå långt att gå =P) och hjälpte mig in med den i babyrummet. Så igår hade jag fullt upp med att fylla den med minikläder! =) Har dock en stor påse kvar med enbart flickkläder, men det kändes som att dom får ligga nerpackade ett tag till, eftersom jag inte vet vad det är för nån liten filur som gömmer sig där inne. Så nej, det fick vänta. Men nu är iaf nästan allt klart där inne. Det enda som fattas nu är fina kuddfodral till alla tråkiga kuddar som ligger i soffan där inne. Men jaghar skickat farmor på att köpa ett speciellt tyg från ikea som jag har spanat på, så vi får väl se nu efter helgen om hon har varit där och köpt detta åt mig. Hon är ju på Ikea nästan varje helg så. Men sen, när dom är sydda o klara så är klart.
Eller ja, ah. Taklampa vare ju också. Men det är ju inte så jätteviktigt.
Tänkte jag skulle fota rummet o slänga upp här men jag väntar nog hellre tills det ser ut som jag har tänkt mig.

Men, nu till något helt annat!
Jag tänkte annonsera här lite ;)
Det är så att vi har en kissekatt här hemma, som våran kära hyresvärd lämnade här för att svälta ihjäl eller något sånt. (!?) Som vi har tagit hand om nu sen vi flyttade hit.
saken är den att vi har verkligen inte råd att ha 4 katter här, och det är fruktansvärt frustrerande med! Maten tar slut på bara några dagar, vi har helt enkelt inte råd med honom. Och nu när en liten är på väg så vill vi minska antalet katter för den sakens skull också.
Så om ni vet nån, som bor på landet, för det är en bondkatt, som vill ha en kisse så säg till mig! Vi behöver verkligen bli av med honom så fort som möjligt.
Han är blyg, men jag har aldrig träffat en snällare katt, och han har aldrig visat nån form av agressivitet mot någon.
Så tänk så det knakar nu alla :D Det måste finnas nån som vill ha en katt?

Här är han. Söta Simpson ↓




Nu äre dax för mig att käka frukost. Och ta min lilla gula tablett.
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller verkligen med dig om "söndagstexten"; har verkligen ingen ork att göra nåt "/

Tror förresten den katten har vart hemma hos oss... Men vi ska nog inte ha den :P

2009-04-19 @ 12:24:35
Postat av: Lina & Andy

Du borde nämna att han e stor som ett hus och glufsar i sig maten på 2 sek haha :P hörde av mamma att du mår bättre nu iaf..skönt att höra :) ska bli kul att se bilder på babyrummet sen ^^



kram

2009-04-19 @ 21:02:15
Postat av: sandrew

hade jag inte haft två katter redan på så liten boyta så hade jag mer än gärna tagit hand om kissen... Men jag ska kolla runt med lite andra folk oxå:) pössss

2009-04-21 @ 11:14:50
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0