uppe med tuppen!

Klockan sex imorse steg jag upp. Och var inte ett dugg trött! Nej, för man blir inte det när man vaknar av att det är sol och värsta sommarvädret ute. Då äre helt omöjligt att vara trött. Vi sov nämligen i Falköping inatt och hade inget större val än o stiga upp så tidigt annars hade vi inte haft någon skjuts hem igen. Åkte med Kajs päron till Eva bäddar och stannade där till typ 10. Passade på att vårstäda min bil också. Så nu är min superslöa traktorblå pärla som ny igen. Nästan ^^
Åkte en sväng in till Vara också. Handlade mat och hoppade in på apoteket. Tänkte köpa gipsbindor.
O vad ska hon ha det till? Tänker ni ;) Jo, det är så att jag har tänkt o föreviga min mage just precis som den är nu, genom att gipsa den och därigenom kunna ha min första graviditet hängandes på väggen i framtiden.
 Här fräckt är inte det? :D Hade förstås aldrig kommit på en sådan grej om inte Lina har gjort det med sin, sån fantasi har inte jag =)
Anyway, dom hade inga på apoteket, men dom beställde hem åt mig så det finns att hämta imorrgon.
Lovar att slänga ut bilder när det är klart.

Nu ska jag snart ta mig en prommis fram o posta ett paket. Har lyckats få sålt ett par stövlar på tradera, och tur var väl det, nu har jag råd med boxerräkningen.
Ja det blir väl inte så mycket mer skrivet för mammas ovanligt keliga katt sitter i mitt knä nu och vägrar låta mig vara. Han puffar och knuffar på mina armar och händer så jag knappt når tangentbordet. Och rätt vare är så kommer det en stor blöt nos och attackerar mitt ansikte, så det är inte lönt o sitta här längre :P Jag tror han försöker säga att det finns bättre saker o göra än o sitta vid datorn. och det håller jag med om.

Så ha en bra dag alla. / Jennie




Nu vill vi ha sommar! =)


Eller va säger du Älsking? ;P

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt av dig att gå upp å tidigt :) Själv går jag upp vid 9, oavsett dag (tydligen) Men jag klagar inte :P

2009-04-23 @ 21:55:59
Postat av: Anonym

Lätt! ;D så vi kan hitta på roliga saker :D typ, klippa gräset och kapa ved :P hehe! som vi ska göra imorgon! :) <3



Forever and ever babe! ;) <3

2009-04-23 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0