hej igen :P

Ja nu får man väl passa på att blogga när man har några minuter över. Och nu åskar det ju inte heller haha. ^^
Sitter i Falköping nu och ska snart åka hemåt. Ska först lämna Kaj för o repa med bandet, o jag o Flisan åker till mamma och lämnar lite tvätt.
I helgen har det varit namnfest för Lina o Andys lilla Vilda här, och det var jättetrevligt. Fick träffa Andys härliga familj och hans underbart söta systerdotter Sara! :) Världens sötaste lilla unge helt klart :D
Satt ute i partytält och det var mysigt, lite kyligt bara. Och för en gångs skull SOV Felica under hela festen, och käkade inte en enda gång =O Amazing! Och jag som åkte xtra in till coop och köpte en massa mjölkersättning och en ny flaska till henne. Hmpf. jaja, ingen förlust ändå. Det är alltid bra o ha hemma :)

Och ja, Kaj tattuerade in Felicias namn på underarmen i Fredags hos en kille i Falköping som tattuerar gratis. Och det blev faktiskt helt okej, så jag ska nog också ta o besöka honom för en Flistattuering på armen. Är lite smått nervig, jag gillar ju varken blod eller nålar. ><
Men detär ju bara en liten text och defenitivt värt det :)

Annars vet jag inte om det har hänt så vidare värst mycket. Flisan är lika glad som vanligt och världens gosigaste lilla unge. Snart tre månader, min lilla going. Tiden går så fort att det inte är sant!
Japp, nu har hon sagt sitt första ord med.
ABOOO! =D haha! och när vi åker bil så sitter hon och brummar och gör bubblor med munnen. Sötnos :)

Nu ska vi snart åka så måste packa det sista.
I´ll be back! ;D
Byebye.


Dagens filmklipp.
Grym reklam för övrigt!

Kommentarer
Postat av: Andrine

BRA JENNIE!!! haha... en bra början på the comeback... :P

2009-08-16 @ 20:53:09
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Andrine

Hej igen... tänkte kolla med dig om du skulle vilja hjälpa mig o göra en header heter de va????

2009-08-18 @ 19:55:05
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Andrine

haha... ja nu kan du baka så ugnen glöder... ;) Jätte snällt att du vill göra headern... :) jag skickar bilder o snt när du är inne på msn nästa gång... :)

2009-08-20 @ 18:23:17
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0