stuff 2 do

Nu har jag istortsett slått in alla julklappar och det känns riktigt skönt att det är gjort. Anhars brukar man få sitta med det i sista sekund, typ klockan 12 på natten den 23:e och man är inte klar på långa vägar. Har 2 kvar nu, men julklappspappret tog slut ;( Får fjäska med mamma eller pappa o snodda lite från dom ;)
Har även börjat göra små (eller ganska låååånga) listor med saker som måste göras. Det är så mycket att jag är tvungen att skriva upp allt för att komma ihåg. Och man får bättre motivation om man har gjort klart en sak och man kan stolt kryssa av det och slippa tänka på det sen.
Det här stod på min lista: Städa flisans rum, sätta upp spärrar, städa i köksskåpet, rensa småsaker i tvbänken, ta bort vinställ o sätta upp tavla, (som för övrigt sitter snett), städa tvättstugan, slå in julklappar, städa klart garage, plantera blommor, hänga upp julgardiner i flisans rum, gå igenom flisans kläder, och ge Kaj en pyss. Hmm. Den sistnämnda bara ploppade upp på min lista med mistänkt handstil, så ja den är överkryssad o klar för länge sen ;P
Har typ två saker kvar att göra. plus en massa annat jag kommit på under tiden ._____-
Jag blir ibland less på att man inte kan sätta sig ner och veta att man kan slappna av.
Men här är en luring som kan det. hehe :)

Kommentarer
Postat av: Karina

Hihi somna flisan i sin gåstol? :) det har hänt vilda en gång hon stensomna sittande haha.

2009-12-10 @ 20:50:48
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahahahha.. Annie somna oxå i sin gåstol en gång.. Hon va helt klar vaken och 2 sekunder senare så hade hon somnat.. Hur gulligt som helst =)

2009-12-11 @ 08:44:41
URL: http://anniesmamma.blogg.se/
Postat av: angelica

ser nästan ut som flisen somnar däe <3 har ni så mycket att göra så ring mig :)

2009-12-11 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0