Kvällsjobbning

Idag har jag för första gången i mitt liv smakat på suchi! (eller hur de stavas?)
Och jag måste säga att det va myycket godare än vad jag trodde. Sufia och stephen hade gjort det till kvällsmat på Bistro idag så då tänkte jag att what the hell, nån gång måste man ju prova.
Så under min tid på Bistro har jag smakat två nya grejer.
Idag vare suchi, och för två veckor sedan var det bläckfisk. Jag har egentligen lovat mig själv att aldrig nånsin smaka på bläckfisk för det verkar så motbjudande och hela fisken är ful och allmänt slemmig. Men, jag tog mod till mig och smakade. Inte så farligt, MEN, never again. Men det känns iaf bra o ha smakat nu så slipper jag fundera på det sen :P
Och sen hände det som jag fasat för länge. Mina serveringsbyxor SPRACK! och inte lite heller. o.0
Jag skulle putsa fönstren utanför restaurangen och tog sats upp på en avsats när jag hörde hur det sprättade upp i bak. På båda benen till och med .__. Som tur var, inte över röven, utan en bit nedanför. tvärs över låren två stora hål. Hrmf. Något pörr må jag säga. Som tur var så hade vi inte så många gäster idag. Men jag gick med ändan mot väggen hela tiden och undvek att böja mig när framför folk^^
Åh ja, så det kan bli. Men jag får väl se det lite positivt, jag får helt enkelt klippa av dom så blir det hottisar till sommaren när jag kommer i byxorna igen. För just nu är man ju lite bredare än vanligt, av naturliga orskaker..

Slutade iaf vid tio och då plockade jag upp andreas på vägen. Han ska sova hos oss inatt. Och just ja, det har snöat =D Massa fint med massa snö på marken =)

Nu ska jag nog hitta på något innan jag går o lägger mig. Är väldigt lat så jag försöker få Kaj o hämta frosties med mjölk till mig, får väl se hur der går^^


<--Jennie
Ja vad säger man? den må spräcka mina byxor but I´m god damn proud of it anyway ;D

Kommentarer
Postat av: Lina

Fy jennie man ska inte äta sushi som gravid det e farligt för bebisen :O jag kan ju inte få ett mongo till brorsbarn :P så inget rått kött from now on :)

kram Lina

2009-02-05 @ 09:43:48
Postat av: Jennie

Men jag hade fusksushi kan man säga, den va utan fisk^^ smakade dock bara på en med fisk i, och det var i så liten mängd =)

2009-02-05 @ 12:21:10
Postat av: 3rnst

Söt du är som har länkat mig ^^

2009-02-06 @ 21:23:26
URL: http://trarnst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0