Då var det Lördag igen.

Igår jobbade jag kväll på Bistro. det var helt okej. Timmarna gick lite segt i mitten av passet, men annars helt okej. Det vart ganska lagom med folk under kvällen, man hade ganska mycket dötid att inte göra någonting på. Men sen vid ca halv elva, så dröste gäng efter gäng in så då var det full fart p stället o jag sprang fram o tillbaka mellan kassan, gjorde drinkar, serverade öl, mat och pratade med folk. Zandra o Mikaela var där och det var jättekul o prata med dom för det vart ett tag sen, iaf IRL. Mikaela sa att hon inte har varit ute och festat på över ett år så det tyckte jag allt att hon förtjänade då =) Jättekul o prata med, och hon kunde inte hålla händerna ifrån min mage heller^^ haha, :P Hon kände tydligen några sparkar, vilket jag nog var för stressad för att känna.
Dom sista gästerna gick för kvällen klockan tio i ett. Så det blev att jobba över en timme. Menmen, det var ju helt okej, alla var glada och på bra humör, inget bråk eller kaos så det gick bra. När vi äntligen var klara åkte jag o hämtade Kaj, sen åkte hem. Tror inte jag somnade förens lite över två inatt, och tänkte för mig själv att jag skulle få sova ut idag. Och självklart, ringer det en jävla telefonförsäljare hit klockan halv nio på morgonen. Jag bokstavligt talat flög upp ur sängen för jag trodde dert var något viktigt eftersom det ringde så tidigt på morgonen. Men nej då, jag hatar dom verkligen. Pappa har ju skaffat något som blockar dom jävlarna från att ringa, kanske borde skaffa det med. .__.


Och ja, nu måste jag göra någonting åt det här med mitt sociala liv känner jag!
Det är så många jag vill träffa nu, men det blir aldrig av! =(
Känn er träffade, Gaby, Elinen, Emelie och Sabina!
Jag saknar er!
Jag säger som hunden i "På andra sidan häcken":
PLAY? play play? play?




Kommentarer
Postat av: jennie

fin blogg:)

2009-02-07 @ 15:40:34
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Haha söt du är :)

Jo jag har tagit steget till att inte köpa egna cigg mer iaf. :P Ett steg åt rätt håll. Nästa kommer nog att komma helt naturligt tror jag ^^



Åh, vem är Emelie i ditt inlägg? :)

Kram

2009-02-09 @ 14:19:27
URL: http://trarnst.blogg.se/
Postat av: gabriella

leka leka leka:D jag e ju hemma nu, o jag snodde med mig sex tepåsar:P hahahah

2009-02-11 @ 15:34:18
URL: http://belski.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sthlm-Helsinfors:D hehe jag vet inte riktigt när vi ska åka:D

2009-02-12 @ 17:49:35
Postat av: Elinen

Vi måste absolut leka någon dag! Jag vet inte riktigt när vi kommer till Vara nästa gång... Och du och din tjocka mage kanske inte är så sugna på att komma upp hit och sova på en tunn stackars madrass på golvet =P Så vi får nog lösa det på annat sätt.



Jag hoppas verkligen att jag och David kommit hem från staterna när det är dags för liten att födas. jag vill ju komma och hälsa på när den är riktigt färsk =D

2009-02-18 @ 10:56:10
URL: http://elinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0