Jag gillar inte söndagar

Jag som tänkte att jag skulle få så mycket gjort idag. Kaj är o jobbar så jag är ensam hemma, igen. =/ Än så länge känns den här dagen helt värdelös då jag har säckat ihop fullständigt känns det som.
Jag hade tänkt mig att gå en promenad, och ta med mig min kamera. Vädret har ju trots kylan varit riktigt fint och soligt. Men så fort jag ställer mig vid hatthyllan och tittar på alla tjocka vinterkläder backar jag och dunsar ner i soffan igen.
Jag är hungrig, och vi fick jätte gott hembakt olivbröd av Eivor igår, men jag orkar bara inte ställa mig o bre nåt simpelt som en smörgås! Jag e jättesugen på te och smörgås men tanken på att behöva ställa mig i köket o fixa det är fullkomligt jättejobbigt känns det som. Pannrummet skulle behöva städas, och jag hade tänkt o göra det för o överraska Kaj, men.. DET ÄR JOBBIGT! =( Jag skulle behöva tvätta, men jag orkar inte, jag blir tom deppig bara av o sätta mig ner o se på ngt värdelöst program på tvn. Så jag tänkte förut, jag kan ju alltid slänga på mig mina nya mammakläder, fota dom och visa er andra. Men kameran var värdelös på o fota idag. Fotografen med för den delen. Så det blev bara några stycken, suddiga tråkkort. Men jag lägger upp dom ändå.
Jag önskar jag var lite på bättre humör och hade lite mer GO i mig, men nej. Jag bara dräller runt här i min stora morgonrock och känner mig allmänt skabbig.
Men jag vet vad felet är, det är bara för att det är SÖNDAG! Söndagar är och förblir en deprimerande, tråkig, dötrist och grå skitdag!

Muntra upp mig, någon... =(


Världens härligaste jeans måste jag säga. och topparna, I love them!
Här är jag. sista dagen i Vecka 21.



Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0