Saker som gör livet värt att levas

Familjen•Vännerna•Sommarkvällar•Sockerkakssmet•Mousserande jordgubbsvin och Lambrusko•Grillkvällar•Impulsidéer•Hemmakvällar•Långa promenader•Mysiga picknickar•En berörande film•Kärleken•Min kamera och ett fint motiv•thékakor med ost och varm mjölkchoklad (spec under regninga höstkvällar eller efter en iskall vinterpromenad)•Överraskningar•Att räkna ner dagarna till sitt barns födelse•Känslan av att lyckas•Superbilliga Reafynd•Träffa någon man saknat•ett gott skratt•minnen•sova under stjärnklar himmel•En kram från den man älskar•blåbärsglasstårta•lukten av nyklippt gräs•Campingsemester med familjen•Musik man älskar•

Listan kan göras lång.
Livet är underbart och alldeles för kort för att slösas bort.
Det är dom små detaljerna som förgyller.
♥ ♥ ♥




Jag är på så bra humör idag!


Kommentarer
Postat av: Elinen

Jag kan bidra med lite egna sådana:

Långa tedrickande nätter, sommarcykelturer, att sitta under plasttak när det sommarregnar, att busa runt två kompisar med en kamera i snöoväder, att ringa upp folk mitt i natten och spela musik för dem, att drömma levande drömmar om att förvandla kojor i skogen, gamla jordkällare och ödehus till rena palats och att komma hem och hälsa på vänner som man saknat sedan man sågs förra gången =)

2009-01-27 @ 18:40:56
URL: http://elinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0