Nyfiken i en strut^^

Ja, det är jag! Nu äre så här, jag är verkligen jättenyfiken på vilka som är inne o kikar på min blogg så, ja tänkte kolla vilka ni alla är genom att låta er (Nej, BEORDRA er) att kommentera det här inlägget ^^ Med era namn, eller vad som helst.
Så Skriv på vettja! :D



Kikar just nu på Paris Hiltons New BFF eller va det heter, och jag måste säga att det är ganska barnsligt, att göra en hel serie för att hitta sin nya Best Friend Forever. Det känns lite lågstadie, då det var så viktigt att man hade en bästis, och det gick ju bara att ha en och inte fler. Man skulle dela delhjärta o hela fadderullan. Känns lite fånigt att nån vuxen människa inte har vuxit ifrån sånt ännu. Men åja, det är ju Paris vi pratar om. Hon är ju en specialare.
Nu ska alla deltagare få en makeover för deras egna look dög ju inte för fröken Paris. Seriöst, vem vill ha en bästis som inte kan ta en för den man är? Och vem är så dum att man går med på att ändra sig för någon annan? Unless, man inte är med i programmet för en liten stund i rampljuset, eller utnyttjar henne för att hon är känd.
MEN, trots det löjliga temat så gillar jag sådana här serier så den är ganska sevärd ändå :)
Finns ju inte så mycket annat att göra än o kika Tv när det är skitväder ute. O städa o sånt tråkigt. Men har faktiskt stuckit ut näsan utanför dörren och trotsat vädret 2 gånger. En gång slängde jag skräp och sen så var jag ute och fotade när det var uppehåll. Tycker det är så fint med droppbilder, och jag har länge vart sugen på att gå ut o fota som jag brukade göra, men det har inte blivit av nu på länge tyvärr =/ Har ju iofs fotat sönder lilla Flisan istället^^
Men här är en av bilderna jag tog: (Hann inte med så många innan Felicia började skrika)




Snart kommer pappa med familj hit. Vi ska tydligen få våran födelsedagspresent nu :D
Jag, Kaj o Flisan ska få en gemensam födelsedagspresent. Ska bli kul o se vad det är =)
Nyfiken? JA! ;D

Kommentarer
Postat av: sandrew

he he ja kollade lite snabbt på det ja med,,, men jag va tvungen o byta,, jag blir så trött på såna program, fast de e ju som du säger,, ibland tittar man ändå, även om de e dåligt,,,:) hälsa Kaj o Pluttan=)pöss pösss

2009-06-07 @ 20:17:55
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: sofia

Sofia of corse o yes paris bff e fan bajs men man måste kolla ändå =) puss

2009-06-07 @ 22:05:59
URL: http://snhmusic.blogg.se/
Postat av: Elinen

Elin här för anmälning. Självklart ser man till att läsa din blogg. När man inte får träffa dig så ofta längre så är det ju det näst bästa ^^ Men jag lovar och svär, mina två veckor i Vara ska jag se till att vara öppen och tillgänglig så då får vi ta och gå alla de där promenaderna vi pratat om, grilla och känna oss nostalgiska och så kan jag få träffa Felicia. Äntligen! Kram på allahopa!

2009-06-08 @ 03:56:19
URL: http://elinlindahl.blogg.se/
Postat av: linda

Som du redan märkt så läser även ja här med jämna mellan rum :p Nu är de min tur att vara nyfiken-använder du dig av photoshop till dina bilder och isf vilket utav dem? kram kram

2009-06-08 @ 15:22:04
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha... jaaa jag försöker... vet inte hur de går riktigt... :S Men jag är på hugget... hehe

2009-06-08 @ 20:10:37
Postat av: Andrine

haha... jaaa jag försöker... vet inte hur de går riktigt... :S Men jag är på hugget... hehe

2009-06-08 @ 20:16:06
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Linda R

Okej, ja använder cs3 tror ja den heter...ville bara kolla om du hade samma problem som jag har med det...men börjar få panik! Ska nämligen ha redigerat tre bilder tills på onsdag som ska vara med i en tidning :/ Men nog om de. Hur är de med eran lilla dotter? kram

2009-06-08 @ 21:03:22
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag läser, men det visste du nog redan :)

2009-06-08 @ 22:35:35
Postat av: Andrine

redigerar på picnik.com... :)Vad fick ni i present nu då???

2009-06-09 @ 12:39:50
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Angelica ^^

Jag kollar ^^ när jag kommer ihåg :P

2009-06-09 @ 18:44:42
URL: http://icecreamoholic.blogg.se/
Postat av: Elaine

Jag kollar in din blogg titt som tätt. Mest nyfiken på den här småbarns-grejen...

:-)

2009-06-09 @ 20:26:03
Postat av: Linda R

de är tre porträttbilder som ja ska ficka upplösning, storlek, färg och regigering av lite hår, mörka fläckar under ögonen m.m på...men ja får inte igång programet och börjar få panik eftersom bilderna ska vara klara torsdag morgon! Mmm ja längtar till den dagen då ja har en liten dotter...vill ha de nu på en gång men ändå inte...hmm ja kan aldrig bestämma mig :/ var de planerat för eran del? kram

2009-06-09 @ 23:34:25
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Lina

jag kollar ju :D

2009-06-10 @ 14:52:49
Postat av: Pappa Kaj :D

Me löööv Felicia och Jennie :) <3

2009-06-10 @ 15:08:06
Postat av: Linda

Ja vi kan väl testa göra de någon gång...har linda[email protected] som msn adress om du har lust att tjöta =) Jo killen min han är gött sugen på en liten, nästan lite mer än vad ja är-tror att ja är för feg hahaha...kram

2009-06-10 @ 17:25:51
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Linda R

Japp nu är bilderna färdiga, fick åka hem till min bror och låna hans photoshop cs4, de nyaste...vet inte om ja tyckte att de var så coolt som alla säger dock. Såg att ja hade skrivit fel msn adress till dig :/ sorry....de ska vara linda[email protected] glömde understräcket :p kram kram

2009-06-12 @ 14:24:53
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Linda R

hmm nje ja är säker på att ja inte missa de den här gången...men de ska vara ett understräck mellan linda och r89....du får kankse skriva in de själv :/

Kan hålle med dig om att de gamla oftast är bättre, blr bara för mycket med de nya funktionerna som bara är krångliga och tar längre tid att greja med än de gamla. puss o kram

2009-06-12 @ 16:20:06
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0