earth hour

Ni glömmer väl inte att släcka alla lampor på Lördag mellan 20.30-21.30? =P
Vi får väl se om jag kommer ihåg, och vart jag är. Men jag tänker delta om jag har möjlighet iaf.




Nu har vi fått köpt oss en barnvagn med. Eivor hittade en åt oss på blocket för billiga 500:-
Tyckte det var ett riktigt klipp med tanke på vad dom kostar annars nu förtiden. Den är av lite äldre modell men absolut inte omodern, och många fördelar, bland annat så har den en hårdsits (tror jag det heter), och det är ju kanon.
Tror tom den ligger kvar på blocket, om den gör den kan jag slänga upp bilden. vänta lite..

Hmm ne den fanns inte kvar =(
Aja, nu ska jag städa vidare. Finns en del o göra om man säger så..
Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: sandra

Heej.. skönt att ni fått fixat vagn,, det blir ju en del grejer man måste ha,, måste bara säga att det va ett jätte gullit kort på dejj:) ses snart pössa

2009-03-26 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0