Söndag

Hihu, dax o uppdatera sig lite. Jag ska sammanfatta helgen lite kort tänkte jag. Va hos Fredrik o Natta i Fredags, o det var trevligt =) Ja o Angelica fick nys om att det fanns bullar, så vi satt o käkade bullar i stortsett hela kvällen^^ Natta e duktig på o baka hon.
 I Lördags va ja o Kaj i Lidköping o storhandlade, eller ja, så mycket vi hade råd med. Hämtade även ut en sån gratis babybasicbox på babyproffsen. Fick blöjhink, blöjor, tvättlappar, dvd, tidningar, broschyrer, en napp m.m. Sen hälsade vi på Tony o Linda en sväng, har ju inte sett deras nya lya innan så tänkte vi kunde göra det när vi ändå va i krokarna.
På kvällen hade vi inte tänkt o göra något alls förutom att bara slappa framför en rulle o massa godis, men hade lovat o komma till Simon en sväng med, han hade utflyttnigs/förfest, så vi drog dit en sväng. Blev kvar lite längre än tänkt, men det var kul, träffade bland annat Sandra, och det var verkligen jättekul för det är ca 3 månader sen nu. Och jaaa hon va brun! efter så många veckor utomlands så ^^ Du kan allt dela med dig lite till mig tycker jag, ;D
 jag är så blek att varenda liten blodådra syns på mig, haha!

Imorgon äre min näst sista schemlagda dag på Bistro. Jobbar endast måndag o tisdag, sen är jag ledig. Ska bli jätteskönt, inte lika skönt för plånboken men så fåre va nu i April.
Nu blire film. O tydligen chips med, tycker det kraschar misstänksamt bakom mig^^
Hare gött, hej




Kommentarer
Postat av: sandra

det va kuligt att träffa dejj me:) ja kronan va helt okej,, fast jag blev väldigt full de sista o ramla nerför en trappa:s hehe,,, vi får tjöta mer i veckan när vi ses:) Pussis

2009-03-29 @ 21:26:18
Postat av: Anonym

Tackar för det med bullarna:D hehe. jätte trevligt att träffa er:D får ses snart igen:d kram

2009-03-30 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0