einen kleinen headenlajnen :P

Jag måste ju iallafall hoppa in o meddela att jag lever och jag har inte glömt bort min kära blogg men tiden räcker sällan till och ärligt talat har det vart helt tomt i huvudet och jag har inte haft ett skvatt att skriva om. Jag tror inte det är så intressant att läsa om huruvida jaghar sett tv ena dagen eller städat andra.
men jag kan ju berätta att Sandra har varit här i veckan o hjälpt mig o städa på gården :) Vi kämpade o slet med en jädrans buske som visserligen inte var så svår att få bort men rötterna var inte speciellt samarbetsvilliga, men lite våld löser ju det mesta så dom fick vi allt bort dom med. Sen började vi röja på en stockhög som legat här o skräpat o stört mig sedan vi flyttade hit, och vi fick ett helt stort släp fyllt med råge, och trots det nästan lika mycke ligger kvar på marken. Senare käkade vi tacos o tittade på filmen UP. Jag älskar den filmen, verkligen sevärd och den rekommenderar jag skarpt :)
Ja det var en helmysig dag tycker jag. Nästa vecka ska vi ta nya tag! Man drar sig ju alltid för att gå ut i kylan o grejja men när en vänlig själ som Sandra gladerligen hjälper till så blire ju genast mycket roligare att dra på sig arbetshandskarna o gå ut. Så tack för hjälpen Sandra! :) ♥


kommer lägga ut alla bilder på facebook sen, för det finns fler :)



Vi har även kikat på en utbildning här i Vara som jag fundrerar på att gå nästa år.
fritidsledarlinjen här i Vara.
Och det lutar en hel del åt att det blir den, ska ringa nästa vecka o checka när man ska skicka in ansökan o sånt.
får hoppas påre bästa :)




o idag fyller Felicia hela 5 månader.
Grattis till min stora lilla tjej ♥







Kommentarer
Postat av: Andrine

Så du har funderingar på fritidsledare... Ett mycket bra val tycker jag... söker du och kommer in så kommer du ABSOLUT inte ångra dig.... :) Skit skoj...

2009-10-23 @ 14:58:51
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: sandrew

heeh ja vi slet. men skam den som ger sejj.. det e ja som ska tacka, för att du underhåller mejj..=) ser famr emot i morgon.. o som sagt risken e stor att ja kanske kommer lite tidigare än alla andra :P trivs ju så hos er =) fina bilder btw..pösssss

2009-10-23 @ 15:19:41
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Linda r

Ja ibland behöver man en spark där bak för att få något gjort :p

Ja tänkte sökt till den utbildningen nu i höstas men blev inte så tyvärr...så ska göra de till nästa år, så vem vet vi kankse blir klasskamrater hahah =)

2009-10-23 @ 15:57:09
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: sandrew

Seventeen again is eine keinen gut förslagen :P

2009-10-23 @ 16:04:21
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Andrine

Hmm ja du jag har ingen aning när man ska ansöka.. men då när jag sökte va de ju februari eller nått har jag för mig... men jag kan kolla upp de efter lovet om du vill???? har ju mina kontakter på skolan nu.... :P

2009-10-23 @ 18:34:01
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Elinen

Åh, trädgård.. Jag vill ha! =O Men förhoppningsvis hittar vi det där huset vi ska ha snart och då kan vi också dra igång och röja =)

Fritidsledarlinjen kan nog bli jättebra =)

Hörs framöver! Kram!

2009-10-26 @ 12:09:07
URL: http://elinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0