storwhsthäwdningh

nu har jag storstädat nästan hela huset. Tänk att jag började runt 2tiden igår och var inte klar till 8. Men då hade jag iaf hunnit med sovrum, hall, tvättstuga, flisans rum och köket. Så nu äre bara tvrummet och uteplatsen kvar. Och jag borde ju egentligen ta tag i det just NU så jag hinner klart nån gång i världen. Men neeesch, jag hamnade här istället ;)
Ja och sen så har man ju en man i huset så när jag är klar i ett rum och det ä jäättefint så kommer han, och slänger ett par byxor på golvet, klampar in med skor på mitt nystädade golv, eller låter en massa disk stå framme trots att diskmaskinen är tom och det bara är att ställa ner disken där. Neej då. Här ska vi komma och förstöra.
Jädrans ligist.
man kan säga att det känns ungefär som att skotta snö i snöstorm. Det tjänar ingenting till ;D
Men nu är jag ensam hemma. Kaj är o jobbar. Sin första dag på folkhögskolan, in da kitchen =D
Jag hoppas verkligen, verkligen att det kommer gå bra och att han får många tider. Och nu när han själv har körkort så slipper jag gå upp onaturligt tidigt och köra honom. Wihoo! Jag gick upp 5 minuter med honom och höll han sällskap när han drack sitt morgonkaffe, och sen vid halv 7 när han skulle åka funderade jag på att skita i o gå o lägga mig igen, när jag ändå var vaken och uppe. Men sen kom jag på vafan, jag går och nanar en stund till. Bara för att jag kunde, och inte var tvungen att gå upp så tidigt. Så det blev en sovis till klockan 10.
härligt.

men nu äre så, at jag måste ta tummen ur, och börja greja. har en hel del o göra!






Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig Jennie ^^

2009-09-24 @ 11:58:25
Postat av: Jennie

japp jag känner mig riktigt duktig^^

2009-09-24 @ 12:13:09
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Linda Roberts

Gud vad söt lilla flisan är...ser ju hur mysigt som helst ut när hon ligger mot axeln o sover =)



Ja guittar hero är super kul, så de var dax att fixa ett! Så nu kan man fördriva tiden lite på dagarna =)

2009-09-24 @ 16:06:17
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Karina

Förstår precis...blir tokig när jag storstädat köket och så är andy hemma någon dag och så ser det ut som ett bombnedslag :P får se till att ses snart så flickorna kan "leka" hihi kram

2009-09-24 @ 20:57:48
Postat av: Sören Bohman

Vad duktig du är hoppas Kaj skärper till sig och hjälper dig lite.

2009-09-27 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0