en minut över för bloggeri

Nu har man varit hos läkaren och inte blev man klokare alls på vad som är fel. och det är väl som det ska vara för det senaste tycker jag bara att alla doktorer klämmer och trycker och bara konstaterar att allt är som det ska. Även fast man själv känner i kroppen att det inte alls är det! Efter allt klämmande och lyssnande fick jag gå ner till labbet (jag som äääälskar att ta sprutor. eller inte) och lämna blodprov och urinprov.
Mitt blodprov visade inga konstiga värden, men däremot hade jag blod i urinen (!?) så det skulle skickas vidare för en extratitt o se vad det kunde tänkas vara. Men det svarar ju inte alls på varför jag får huggkänslor inunder revbeben titt som tätt när jag andas in nu för tiden. Det gör xtremt ont må jag säga! Tycker alltid jag slänger pengarna i sjön när jag går denna stackars vårdcentral. Funderar skarpt på att gå till en privatare. Har hört om en naturläkare i Trollhättan som tydligen skall vara bra. Ärligt tror jag mer på dom än på "den riktiga vården" nu. Har tappat fötroendet helt för dessa läkare. Jag tror inte man kan bedömma om en människa är frisk eller inte med bara hjälp av stetoskop och denna klämmetod dom kör med.
Det var som dom sa på sjukvårdsrådgivningen, att när det inte står rätt till i kroppen så säger den till genom smärta. Och det är ju så sant så.

har även kommit på mig själv med att slarva med maten idag så jag börjar bli lite lätt snurr i huvudet. Vi ska iväg till kajs föräldrar om en stund här och jag hördes det rycktas om att vi skulle grilla. Och det är ju alltid gott deklart!


Dagens klipp. SR71-goodbye. Aj lajk aj lajk!





och sen testade jag o söka på mitt namn på google. och då kom de fram en himla massa bilder bland annat dessa:


en massa av mina foton kom fram!


och på mig från min forna gokartkarriär. Som jag saknar väldigt mycket!
Den dagen jag har råd, då ska jag börja köra igen!



Kommentarer
Postat av: 3rnst

Gud va skoj att du tycker om den :)

2009-09-03 @ 21:52:58
URL: http://trarnst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0