Dag 2. Min första kärlek.

Jag skulle kunna säga att Kaj är min första kärlek, men den killen jag blev kär i för första gången i mitt liv, han heter Anders och vi träffades på dagis. Av en händelse kände hans pappa min pappa så vi hittade på massa roligt när vi va små. Åkte till High chaparal och allt möjligt. Jag glömmer aldrig när han gav min en teckning med blommor på, och texten som löd med den här gulliga småbarnstilen: "Till min tjej". Jag har kvar den än idag och den sitter i tryggt förvar i en pärm hemma :)

Men min första riktiga kärlek, han sitter precis bakom mig just nu i soffan! Just precis. Kaj!
Han är den enda jag nånsin har kunnat slappna av helt med ända från början. Jag är en extremt blyg människa men det funkade så bra, och jag kände mig så avslappnad för första gången i mitt liv i hans sällskap. Det va så härligt! Jag skäms inte över något, och jag kan vara mig själv. Det är det bästa!
Om jag skulle gå runt hemma med mysbyxor och fortfarande ha sovtshirt på, håret spretar åt alla håll och är i extremt behov av en dusch, så säger han ändå alltid att jag är vacker. Det är kärlek det!

Jag skrev ju faktiskt om hur vi träffades i mitt förra inlägg så den biten behöver jag ju inte igen.

Blomman på bilden, fick jag utav Kaj igår. Helt spontant. Jag personligen älskar att bli uppvacktad på det viset. Det gör väl alla tjejer? :)

Dessa två låtar är våra låtar. Dom symboliserar oss. Lyssna på dom, helt underbara!





Visst är om bra?

Nu ska vi kika lite Tv, spela lite yatzy och dricka te. Mysig avslutning på dagen!



Kommentarer
Postat av: <3

du och jag! det är kärlek det! :) <3 Älskar dig!

2010-12-02 @ 21:51:01
Postat av: sara - mamma till wilda

Åh, bebis i magen

2010-12-02 @ 22:19:52
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Josefin -Happy Days-

Så mysigt, o vad härligt med spontana blommor! Jag vill att han lär min man det. ;-)



Ang korten med flingorna som ram så har jag gjort det i photoshop, laddade ner en pensel för länge sedan som ser ut som snöflingor och så har jag stämplat på det i kanterna runt bilderna. :-)



Kram o godnatt, nu ska jag lägga mig och sova bort huvudvärken som kommit smygandes...

2010-12-02 @ 22:28:30
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Josefin -Happy Days-

Glömde, du undrade om jag har någon fotostudio? Har inga studioblixtar utan brukar utnyttja ljusinsläpp från fönster. De bilderna på mig där jag posar i kläderna är tagna mot vit vägg bredvid ett fönster. Så enkelt är det. :-)



2010-12-02 @ 22:58:23
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Fröken M

Åh va gulligt skrivet !! Spontana överraskningar kan verkligen göra vilken dag som helst ljus ! Även jag har ett litet kort sparat från barndommen... Hihi... från den första oskyldiga kärleken ;)



På tal om min stora kärlek - C så "bodde vi i samma hus några månader som, nyfödda. Ett fyrfamiljshus. Dock hade vi aldrig pratat med varandra förrän på juldagen 2008, men det är ändå en lite kul grej...



Kram

2010-12-03 @ 09:32:50
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Lina

Naw så gulligt med första kärleken :)



Jag vill också ha spontana presenter...lär andy :P haha!

2010-12-03 @ 13:48:39
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0