dag 3. Mina föräldrar

En ca 21 år gammal bild på mamma, pappa och lilla jag.
Idag bor dom inte ihop och det har dom inte gjort sen jag va liten. Idag bor pappa tillsammans med sin sambo Eivor och mina tre halvsyskon! Man kan säga att min pappa kan allt, vet allt, och har allt! :) Man vet att man kan ringa pappa om man behöver låna något, vad som helst, för i något hörn finns det man letar efter. Vi gjorde ofantligt mycke när jag va liten, vi åkte på små utflykter och badade varje dag på somrarna.
Min pappa har alltid många järn i elden och är aldrig projektfri. Så många guldmedaljer till pappsen.

Min mamma bor själv i Vara för tillfället, och det trivs hon jättebra med. Hon är en Tv-tittanörd, och blir helt lyrisk när det kommer till olika högtider som tillexempel jul. Då byts varenda liten pinal ut i lägenheten till små tomtar och annat juligt. Enbart möbler och tapeter som får stanna kvar. :P Hon är dukig på att måla och gillar att pyssla, just nu med scrapbooking.

Ja det va kort och gott om mina föräldrar det. :)



Kommentarer
Postat av: MammaMorran

En sån pappa är bra att ha det! Jag har både en sån pappa och en sån svärfar :)

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-12-03 @ 17:14:36
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Så du hoppade oxå på listan? Rätt där

2010-12-04 @ 07:14:05
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Lina

haha vilken bild på dina päron :P



sv: man blir jättestolt över sitt lilla hjärta :) har ni haft utvecklingssamtal än?

2010-12-04 @ 20:13:53
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0