Dagen jag aldrig trodde skulle komma.. Kom.

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag kan inte sluta tänka på dom orden jag överrumplades av tidigare idag. Jag visste inget. Har blitt lurad över två månaders tid. Tanken på att jag igår låg och ritade små kärleksord på din hand får mig idag att skämmas över min blindhet.
Jag trodde du var annorlunda. Jag trodde du va den jag kunde lita på, jag trodde aldrig du skulle kunna göra på det viset.
Och du anklagar mig var och varann dag för det ena och det andra. Också är det i själva verket du som..?
Jag vill inte ens tänka på det. Jag trodde jag aldrig mer skulle behöva gråta och känna en sådan smärta igen.
Att få allting svart på vitt på det viset. Jag darrar i hela kroppen som om jag inte ätit på flera dagar. Och jag har gråtit floder.
Jag ville bara ha en lycklig familj. Det har jag drömt om sedan jag va liten.

Men egentligen gick det snett för länge sedan och det inser jag väl nu. ´
Du har alltid sagt till mig att otrohet sitter i tanken. Va räknar du det här som?
Att ni skämtade med varandra. Jo visst. Jag läste allt från början till slut och de va då inget "roligt och skämtsamt" med det.

Jag är ytterst tacksam att du gav mig Felicia iallafall. Det är nog det enda jag tar med mig från livet med dig.
Och  jag kommer sakna din familj, nåt otroligt mycket.. Kommer sakna att kunna åka till Borås och hälsa på din syster och hennes underbara familj, eller åka till dina föräldrar över helgen och bara ta det lugnt som vi brukade göra.

Jag vet inte hur jag ska tackla det här. Jag vet bara att det kommer bli en lång vaken natt och en extremt blöt och kall kudde till mitt enda sällskap.

Mina tankar kretsar mest runt vad som händer till jul. Vad ska jag göra med alla julklappar jag köpt till dig? Vem ska jag ta med på Roxettekonserten jag hade tänkt överraska dig med istället?
Kommer jag ens få komma hem till dina föräldrar och fira jul som vi allt gjort?
Vem ska jag krama om på julaftons morgon?
Det känns så konstigt allting..



Snälla skriv inget om ni har något "dumt" att kommentera. Jag har så många känslor nu som bara måste få komma ut och vad har man inte en blogg till om just det?

Kram och ha en bra kväll nu allihopa..


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har tro det eller ej varit i samma situation. I början av vårat förhållande var andy ganska omogen och jag kom på han med att flirt-chatta med andra tjejer på ett sätt som jag tycker är oacceptabelt i ett förhållande. Jag ansåg att det var otrohet och kände mig sjukt sårad. Grät i typ 2 dygn i streck och visste inte hur jag skulle göra. Och andy var sjukt ångerfull. Vi pratade och pratade för ingen av oss ville väll egentligen ge upp och det är jag tacksam för nu i efterhand. Tog ett bra tag innan jag kunde lita på honom igen och jag kollade t.om hans chatthistorik osv. Detta var nästan 3 år sedan och även om det kändes som en kniv i bröstet och det värsta sveket jag någonsin vart med så var det en "fis i havet" nu i efterhand haha. Han gjorde ett misstag han själv ångrar och har aldrig gjort om det eller skulle aldrig göra om det igen.



Ville bara säga att jag vet exakt hur du känner dig nu även om det kanske är så mycket till tröst. Kram

2010-12-14 @ 21:47:58
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Irma

Hoppas att allting blir bra Jennie.. Ta hand om dig & va stark <3

2010-12-14 @ 22:14:28
Postat av: <3

säger ungeför som min underbara syster! Så hare la varit enligt dig. Men vad jag fick höra idag också var att du hade pratat med henne.. Och jag hopppas du förstår! du är allt för mig, det är för dig jag brinner! jag är ditt adventsljus! jag finns alltid för dig och kommer alltid göra det! Det/Den finaste för mig är du! jag har aldrig känt såhär för nån annan! det är dig jag vill gifta mig med! Ingen annan! du är min livs kärlek! Jag älskar dig! <3

2010-12-15 @ 01:44:12
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Oh nej, känner med dig så. Trodde inte det jag läste var sant först, så ledsen för er skull. Jag känner dig inte egentligen men den korta tid i skrivit till varandra så har jag fått en bild av dig som en otroligt gullig o varmjärtad person, skulle bara vilja åka till dig o hålla om dig i en tröstande kram. Vilken jobbig situation så här inpå julen o allt. Hoppas att det löser sig till det bästa och att Flisan inete känner av situationen allt för mycket. Blir tårögd...



Många mängder av kramar!!! ♥♥♥♥♥♥♥



O det var jättesnällt av dig att erbjuda dig höra dig för ang vagnen, men jag vill inte att du ska behöva tänka på en sån simpel sak just nu. Så tack snälla men ta hand om dig o familjen först!

2010-12-15 @ 07:49:02
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Anonym

Jag känner inte dig Jennie, men jag kan trots det säga att du förtjänar bättre. Någon som gjort nåt sånt i början av ett förhållande är en annan sak för då är Allt nytt och osäkert. Ni har ändå varit tillsammans i så många år då ska man inte behöva göra något sånt! Inte ens tänka tanken! Speciellt INTE om han aklagar dig för saker.. Tänk dig själv om du hade gjort något liknande hur han hade reagerat? Det hade säkert inte blivit nådigt.. Jag känner med dig för du verkar vara en otroligt fin människa och du förtjänar en lika fin person som tar hand om dig. Men Du är stark och du klarar det här. Jag förstår att det är jätte tungt och jag känner verkligen med dig. Jag önskar att allt ska bli bra för dig, för i ditt liv är du och ditt barn viktigast! Ta hand om er och jag hoppas att allting löser sig till det som blir bäst för er

2010-12-15 @ 08:32:25
Postat av: Ida Thorsell

Oj detta låter jobbigt :/ Hoppas du mår bättre snart :)



Ja den sängen är superfin! =)

2010-12-15 @ 11:28:56
URL: http://februarymum.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tänker på dig o lillan, nej fy en sån här situation vill man inte hamna i och allra minst inför en så stor och familjär högtid. Jag önskar er det bästa och att allt reder ut sig, förstår att det måste va tungt o jobbigt men hoppas tanken på din fina Flisan kan ge extra kraft åt dig nu. Brukar själv finna styrka och glädje genom mina barn när jag är ledsen...



O tack, roligt du gillade bilderna i snön på ungarna.



Kram kram kram!!!!



2010-12-15 @ 11:50:43
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Råkade ramla förbi här o känner att jag inte kan gå utan att skriva en rad, vet ju egentligen inte vad jag ska säga, finns väl ingenting egentligen.. Men jag mår dåligt när jag läser sånt där, hur kan man ens göra så mot en annan människa?

Jag VET hur du känner för jag har varit med om det själv..



Ta hand om er nu o god jul!

Kramar

2010-12-15 @ 12:07:24
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej! Tack för betygsättningen! Ja vi är nog lite för överbeskyddande när det gäller våra barn. Lillen somnade som en stock i vagnen så han fick ligga ute i vagnen på bron en stund när vi kom hem igen. Han sov så skönt i friska luften :)

2010-12-15 @ 14:11:14
URL: http://kerfstedt.blogg.se/
Postat av: Malin

De kommer fixa sig, du är stark Jennie ! Gör de som du känner känns bäst <3

2010-12-15 @ 17:40:28
URL: http://malinquist.devote.se
Postat av: Jessica ♥ Gravid

Hoppas allt löser sig och att du mår bättre snart. Massa styrkekramar <3

2010-12-15 @ 18:00:56
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Andrine

Jag är ensam hemma jennie och bor inte så långt ifrån där du just nu befinner dig... Kom hit om du vill... Jag har stora öron... :)

2010-12-15 @ 19:44:41
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: <3

jag älskar dig Jennie! <3

2010-12-15 @ 20:04:01
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Lilla gumman, misstänkte nästan att det var något sånt som hade hänt. Hoppas verkligen att du mår bättre snart! Du om någon förtjänar INTE det här, du har såååå många sidor och egenskaper som jag ser upp till. Du är den sötaste tjejkompisen jag har och med din personlighet blir du ännu finare ! :*

Vet känslan du har just nu och jag lovar dig att du kommer må bättre med tiden, såren läks faktiskt även om det är svårt att tro. Det du INTE ska göra nu är att anklaga dig själv eller tvivla på dig, du är så HIMLANS BRA Jennie :*



Fina fina Jennie, kämpa på. Jag vet att du klarar det här.



Jag kommer gärna och kramar dig på julaftons morgon, men jag tror söta Flisan skänker dig mera glädje än en kram från mig. Men jag ställer gärna upp ;)



Ta hand om dig tjejen, du är värd det BÄSTA !! :*

2010-12-15 @ 21:12:59
URL: http://trarnst.blogg.se/
Postat av: Linda R

Känns inte allst kul att läsa detta inlägget... Men jag hoppas och önskar att du mår bättre snart-även om det känns hemskt just nu. kram linda!!

2010-12-15 @ 21:42:21
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Bestis

Du har mitt nummer och vet att jag alltid finns där. Skulle du vilja är det bara att ringa :)

2010-12-15 @ 22:09:24
Postat av: Anonym

hej fröken söt även om vi inte pratat på länge så ska du veta att vi finns här för dig de är inget man ska behöva gå igenom ensam detta :( vi tänker på dig puss o kramar från ghb (michaela) o sph(länndah)Ps. du har våra nummer <3

2010-12-15 @ 22:45:33
Postat av: Tony

hej Jenni jag har läst i din blogg

och hoppas det kommer att fixsa sig för dig och kaj.

jag pratade med kaj förut och han sa att han var ledsen för det som hänt och att han älskar dig och inte ngn annan och det som du läst bara var banala skämt och inte ngt annat och att han inte har ngt intresse för ngn annan jag vet hur mkt han älskar dig.

jag har vart med om värre saker i mitt liv och jag kan förstå att du kan känna ett svek och uppfatta det på det sättet du gör.

men tänk på en sak att kärleken över vinner allt

och du älskar ju kaj.

jag hoppas från botten av mitt hjärta att det ordnar sig för er bägge till det bästa.

jag fins här om ni behöver mig det gäller både dig och kaj.

en stor kram från mig till er alla 3.

2010-12-15 @ 23:17:44
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Hejsan!



Åhh tack snälla, o detsamma väldigt söt liten flicka du har:)



Hur är det med dig? jobbig fråga kanske,? Snart jul o förstår att det säkert blir extra jobbigt då=(



Kramar

2010-12-16 @ 12:31:14
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag känner igen det där, precis det du skriver. Visst känner man sig hjälplös, orolig och jäkligt förvirrad. Min sambo var också "dum" mot mig i början av vårt förhållande, innan vi flyttat ihop eller skaffat barn. Jag tyckte det var jobbigt då så jag kan förstå hur jobbigt du måste ha det nu. Eftersom ni har barn ihop blir det såklart mycket mycket värre.



Hoppas att allt kommer ordna sig! Och viktigast av allt - du är inte ensam! Som du kan se bland kommentarerna ♥

2010-12-16 @ 18:34:49
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Hej, hur har du haft det idag gumman? Hoppas att det känns lite bättre om det är möjligt. Man försöker nog att hålla modet och humöret uppe så gott det går i en sån här situation och inte minst då man har barn.



Vi har också haft snö och blåst idag så ingen utelek, vi har bara mest varit inne och jag har försökt hinna med allt man ska mellan varven av passning på lillan. Ja klänningen blir nog jättefin på henne, tror hon kommer bli glad. :-)



Många kramar!!

2010-12-16 @ 21:06:02
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Anna

Hoppas att ni kan lösa det på bästa sätt, både för er egen skull och för Flisan



Kram

2010-12-17 @ 12:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0