Jag vill passa på att önska

GOTT NYTT ÅR till er alla!
Nu har jag gjort de sista finliret innan vi åker till Borås för att fira barnvänlig nyår tillsammans med Kajs syster Lina och hennes familj! Nu inväntar vi att FLisan ska vakna sen blir det snabblunch och sen åker vi. Kommer nog bli supermysigt, Flisan och hennes kusin Vilda kommer få leka och Lina ska laga god mat, hörde någor om trerätters, mums, jag blir hungrig redan nu^^,
Vi kommer dock inte gå fram någonting utan vi hoppas på att få se några nyårsraketer från deras balkong. Också blir det lite champange, för tomten var så snäll och la en liten flaska i strumpan iår. Han visste väl att vi inte haft en tanke på att köpa de till nyår, plus att e kostar lite så där hade han tänkt till minsann! ;)

Jag försökte få en bra bild på mina nyårskläder men jag lyckades dessvärre inte så bra. Men ni ser väl någorlunda. Skorna viftar jag lite extra med för dom köpte jag nämligen igår i Trollhättan! Svarta kilklackstövlar, jättesnygga! Fick dom av älsklingen, bara för att jag är pank ;( Funderae på att ha dom idag men jag kör nog på den varma och praktiska versionen och tar mina varma vinterstövlar istället. Nu ska jag fortsätta greja här men önskar er alla ett gott nytt slut på detta året och att ni hittar på något roligt ikväll, så hörs vi nästa år!

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Fan va snygg du e!!!!!

2011-01-01 @ 11:18:35
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: MammaMorran

God Fortsättning på 2011!

Hoppas det blir ett lyckosamt år för Dig!

Och tack för att just Du följer min lilla blogg-

Kram

MammaMorran

2011-01-01 @ 19:03:27
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 36

Fin du är! Som jag saknar min platta mage nu :D Var har du köpt den tröjan? :)



Gott nytt år på dig också förresten! Även om jag är lite sen ^^ Hoppas ni hade en toppen nyår!



Kramar!

2011-01-02 @ 14:56:34
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Gott nytt år!

2011-01-02 @ 22:07:42
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0