flisuppdatering

för att uppdatera hur det går med Flisan, hon sover mkt bättre nu, och kissar inte ner sig längre. Men ska in till Lidköpings barmmottagning på Fredag för fler blod och urinprover. Kommer bli en heldag säger dom så det kommer bli tufft. Ännu tiffare kommer bli att försöka låta bli att ge Flisan mat under natten tilll Fredag  tills vi kommer fram till lidk för äter hon 8 timmar innan urinprovet så visar det fel resultat. Det dom vill utesluta nu är om hon har Diabetes Insipidus (tror jag det hette), eller nån form av fel på njurarna.
Nu har hon även slutat äta ordentligt, vill inte ha gröt eller mat, välling passar ibland. Det är lite konstigt och oroväckande då hon alltid har varit matglad och ätit som en häst.
Men jag tror att hon även börjar få fler tänder för de finns mkt som visar på det med..



Idag ska jag ock Sandra till Lidköping och prata med en studievägledare ang undersköterskeutbildningen som finns där. Får hoppas det går bra.
För övrigt va jag på strålande humör när jag vaknade imorse. Trots att Flisan vaknade innan sju så gör det så mycket om hon inte börjar dagen med o skrika utan ger mig ett jättestort leende när hon ställer sig upp i sängen och tittar på mig. Sen att Kaj gick upp samtidigt som oss är också hur mysigt som helst. För att inte tala om hur härligt det va när man kom ut i tvrummet och bländades av morgonsolen och världens finaste väder!


Kommentarer
Postat av: 3rnst

Hur gick det hos läkaren idag? :)

2010-02-27 @ 00:22:19
URL: http://trarnst.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Vad skönt att höra :) Är allt som det ska vara igen eller kommer det blir fler provtagningar på lilltjejen?

2010-02-28 @ 04:07:02
URL: http://trarnst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0