*Gääsp*

Idag är nog första gången på måånga år ja la mig i sängen o kolla film mitt på dan. O somnade, o verkligen ville det med!
Hatar att sova på dagarna, o är inget större fan av att se film på dagen heller, är alldeles för rastlös för det.
Ser hellre film på kvällen.
Men idag är ja så jäklans trött. Så ja va bara tvungen. Är fortfarande lika trött som innan o ja hata sånna här dagar när man vill men inte orkar göra ett skvatt.
Man blir ju inte direkt piggare av det =/

Ska snart hämta lilla FLis på dagis, längtar verkligen tills klockan blir två så ja kan hämta henne. :)
Då blire fart o då ha ja inget väl än o piggna till antar jag! :)

I övrigt måste ja säga att ja trivs bra med livet. Ja trivs fruktansvärt bra på jobbet, o till hösten har ja kommit in på undersköterskeutbildning i Skara. De känns riktigt riktigt bra detta!


Kommentarer
Postat av: Karina

Ja vi var där men hitta inget vettigt. Andy köpte linnen och sockar där bara. Ganska värdelöst!



Det är ju skönt att sova på dagen :)

2010-07-08 @ 18:45:15
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Din <3

du har ju mig också :) <3

2010-07-09 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0