Kläder of the day :P

 

 

 

Igår kom Kaj och Flis o hälsade på mig på jobbet i Nossebro.

Och Flisan började springa runt bland dom gamla o charmade dom totalt.

de va så roligt o se för dom blev helt till sig o verkligen sken upp och blev riktigt glada!

Har aldrig sett en flock pensionärer så glada haha :)

Jag tror hon gjorde dagen för några som vanligtvis har en ganska grå o tråkig vardag, så hon får komma på återbesök snart igen för de behövdes nog, de händer ju inte så mycket på ett äldreboende direkt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tjusigt :) du kör på bälte trenden ser jag hihi.



Gullig hon är flis :) kan tänka mig att hon förgyller många gamlingars dag <3 Vilda brukar springa fram till folk och vinka och flina, det gjorde hon på stranden igår då fick hon ostbågar av några tjejer HAHA.

2010-07-12 @ 10:06:52
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0